Traim intr-o lume mai mult decat neinteleasa, in care nu putem sa spunem ceea ce gandim si o lume in care totul este controlat, viata noastra, tara noastra si chiar si sentimentele noastre.
Vietuim intr-o societate in care uneori iti este sila sa traiesti, o lume in care esti neindreptatit si discriminat, jegmanit si batjocorit.
Mintile noastre sunt controlate si manipulate intr-un mod oribil si de necrezut iar noi...noi inca nu ne dam seama...sau poate pur si simplu nu avem destul curaj cat sa facem o schimbare.
Dar cei care si-au dat seama nu stau si asteapta ca omenirea sa fie distrusa in felul asta, chiar daca sunt putin, o "haita" mica, nu conteaza pentru ca "haita" poate creste si se poate face din ce in ce mai puternica ajungand intr-un final de neinvins, dar, chiar si daca suntem putini, avem nevoie de curaj si de vointa.Sentimentul acela cand sangele curgand prin vene ca niste paraiase cu o viteza mare provocandu-ti agitatie in corp, cand simti furnicaturi in picioare, pupilele ti se maresc, incepi sa fierbi pe dinauntru si gingiile incep sa te manance pentru ca iti este pofta de sange si de dreptate, acela cand simti circuland prin vene adrenalina, forta si uneori si furie...Simt asta cel mai des.
Ma simt ca intr-o cusca din care nu pot sa ies si in care o sa mor din cauza lor...sau poate din cauza mea pentru ca nu am fost suficient de puternica, pentru ca am dat gresi sau nu sunt facuta pentru asta.
O fiara...numai asta ar spune cei din jur...ca sunt o fiara, dar defapt fiarele sunt ei, oamenii, in care nu poti sa ai incredere si care te ademenesc ca un caine bland ce esti si le pici in cursa.
Nu sunt o fiinta obisnuita, eu nu sunt un om...sunt ceva ce nu o sa inteleaga si nu o sa accepte lumea asta in care traim!Sunt ceva ce ar incerca sa indeparteze de langa omenire pentru ca le este frica ca poate intr-o zi or sa piarda controlul asupra ei sic a toti se vor intorce impotriva lor. Asta simt ca este scopul meu, sa imi gasesc haita sis a fac dreptate. Eu sunt un lup care vrea sa faca dreptate, un lup care cauta sa aduca lumina in fiecare colt intunecat.
CITEȘTI
The Wild Wolf
Hombres LoboO fata diferita de toti ceilalti alege sa isi traiasca viata in salbaticie si invatand cum sa se controleze si cum sa lupte cu ceea ce este rau. O fata cu adevarat speciala nu doar pentru ca este un lup, ci si pentru ca este viitoarea razboinica car...