Duyuru

1.9K 51 15
                                    

Hepinizden özür dileyerek Poseidon Kızının yazımına bir süreliğine ara vereceğimi söylemek zorundayım. Bu süre içinde Poseidon Kızını baştan sona yeniden yazacağım ve bu sefer kurgusu tamamen bana ait olacak.

Percy ve Annabeth gibi bana ait olmayan karakterler kitaptan çıkacaklar ve yerine yenilere gelecek. Kitabın kurgusunda genel olarak bir değişiklik olmayacak ancak karakter isimleri değişeceği için biraz karışıklıklar olabilir. Baştan yazma işini 2 hafta içinde bitireceğimi düşünüyorum ve bölümlerin üzerine yeni bölüm yazacağım için size bildirim gelmeyebilir. Yazım tamamen bittiğinde bir başka duyuru daha yapacağım ve ondan sonra bir hafta içinde yeni bölümleri eklemeye başlayacağım.

Bu süre içinde kitabın ismi değişebilir çünkü kitabı şuanda tamamen türkçeye çevirmeye çalışıyorum.

Ana karakterler yani Jessica, Trisa ve Ian'la ne yapacağımı tam bilemiyorum ve bundaki asıl sorun isimlerinden soyisimlerine kadar ingilizce olmaları ben onların adını değiştirmekten yana değilim ama yinede size de sormak istiyorum.

Karakterler Türkçeye mi çevrilsin yoksa bu halde iyiler mi?

Ayrıca kitabın adı da değişirse size bir duyuru olarak bunu bildireceğim.

Kitap adı olarak önerileri olan varsa da bana ulaşırsa sevinirim.

Okuduğunuz için teşekkür ederim ve lütfen düşüncelerinizi söyleyin.

Poseidon KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin