PK~3

14.6K 791 153
                                    

Ee nası gidiyo bari güzel mi? Okuyan varsa yorum yapabilirmi merak ediyorum :D

Kampa geldikten 2 gün sonra mitolojik tanrılar, canavarlar ve dövüş taktikleri adı altındaki çoğu şeyi öğrenmiş tam bir yarı tanrı olma yolunda ilerliyordum. Hakkımdaki gerçeğe alışmam her ne kadar uzun sürsede, alışmış ve bir yarı tanrı gibi davranmaya başlamıştım.

Sabah kalkar kalkmaz yemekhanede yemek yiyor, saat akşam 7'ye kadar savaş alıştırması yapıyor, geri kalan zamanı ise kendime ait kulübemde oturarak suyu kontrol etmeyi öğrenmeye çalışıyordum.

Kamptaki hayatıma alışmıştım her ne kadar savaş eğitimi zor geçsede kimya dersinde balık kesmekten daha eğlenceli olduğu kesindi.

***

Savunma araçlarım bana özel yapılmıştı. Zırhımda, kalçamın sağında ve solunda kılıç takmak için alan vardı. 2 tane 1 metre boyunda uzun ve altından yapılmış kılıcım vardı ve ceplerime koyduğum zaman arkada çapraz bir şekilde birleşiyorlardı. Kılıcım kırılırsa benim isteğimle yeniden birleşiyordu ya da bir yerde unuttuğumda eğer ben istersem aynı şekilde askılarına giriyor ve çapraz şekilde birleşiyorlardı. Kısaca savunmasız kalma gibi bir durumum yoktu.

Ayağa kalkıp tepsimi aldım ve masaya geçip oturdum. Yemeğimi yemeye başladım. Tam o sırada bir gürültü koptu ve yer ikiye ayrıldı. Herkes çığlık atarak kılıçlarını almak için kulubelere girdi. Hemen kılıcımı çektim. Bütün yarı tanrılar bir araya toplandılar ve ayrılan yer kabuğuna bakmaya başladılar. Tam o sırada delikten alevden bir el fırladı ve kulubelere doğru ilerlemeye başladı. İlerlediği yerlere alevler bırakıyordu. Kılıçlarımı yere bıratım ve büyük bir su topu ulaştırıp alevlerle kaplı olan ele fırlattım.

Acı bir inleme duyuldu ama hemen sonrasında el yönünü değiştirdi ve tam bana doğru gelmeye başladı.

Çığlık atıp kılıcıma eğiliceğim sırada el geldi ve beni yakaladı. İşin garip yanı ise el alevden oluşmasına rağmen sıcak falan değildi. Etrafımda bulunan yarı tanrılar kılıçla ve oklarla ateş etmeye çalışsalarda işe yaramadı ve beni çığlık çığlığa delikten içeri soktu.

Çok kısa olduğu için üzgünüm ama günde 3 bölüm yayınladım ve heyecanlı yerinde bırakmak istedim. Okuduğunuz için saolun. Bugün başka bölüm yükleyemem heralde :D

Poseidon KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin