4 - לבן צהוב

183 22 0
                                    

שקט השתרר בסמטה האפלולית. ציפורים התעופפו איפשהו במרחק. השקיעה שצבעה את הרקיע בצבעי ארגמן הגיעה לרגעיה האחרונים ופינתה את מקומה לחושך הסמיך. כל רמז לנוכחותו של וין נעלם.

"גריי, אני ואבא צריכים ללכת אז צריך רק.." רוסי יוצא לפתע מחנות המלאכה ומשתתק כשהוא רואה אותי עומדת מבלי לזוז. "גריי הכל טוב?" הוא שואל בדאגה.

אני ממצמצת ומפסיקה לבהות במקום בו וין ישב. "כ-כן. הכל נפלא" אני ממלמלת.

"מעולה. אז צריך להעביר את הארגזים.." רוסי ממשיך לדבר ולדבר, אך דבריו חולפים על פניי מבלי להיכנס לראשי. אני מהנהנת כמבינה, כשבאמת אני עדיין בהלם.

אני דיברתי עם אייסיק. אייסיק הציע לי עבודה.

"גריי!" רוסי מופיע איכשהו מולי, הבעה כועסת על פניו.

"כן?" מעניין מה פיספסתי.

רוסי נאנח, "אולי כדאי שתלכי לנוח".

"כן," אני מסכימה. ראשי עדיין נמצא במקום אחר. אני מדדה לעבר החנות, אך רוסי עוצר בעדי.

"מה עכשיו?" אני שואל בחוסר סבלנות.

"אה, בעוד כמה דקות אבא ואני נוסעים ונחזור רק מחר בצהריים, אז.." רוסי אומר בסוג של לחץ.

אני נושכת את שפתי התחתונה, "אל תגיד לי ש.."

"את יכולה לישון אצלנו..." רוסי אומר בזהירות. אני עוצמת את עיניי ונושמת עמוק, חושבת על ההצעה.

"תודה," אני מהססת לרגע, אך רוסי מחשיב זאת כמשהו אחר, כנראה.

"המפתחות-"

"תודה, אבל אני אסתדר." אני מבהירה את את עצמי ומוסיפה חיוך קטן. "נתראה מחר?"

"אני מניח" רוסי מושך בכתפיו.

מרקו קורא לרוסי מהחנות. "נתראה מחר" רוסי אומר בביטחון.

אני מחייכת אליו ומחבקת אותו. "בטוחה שתסתדרי?" רוסי שואל ואני מהנהנת לכתפו.

"אמברוסיו!" קולו של מרקו כבר כעוס.

"אני בא!" רוסי קורא בחוסר סבלנות ומסתכל עליי. "תשמרי על עצמך" הוא אומר בשקט והולך אל אביו שבחנות.

את שני הלילות הבאים העברתי במלון די מפוקפק - מרקו ורוסי התעכבו ביומיים, אלוהים יודע למה. נגמר לי הכסף אחרי הלילה הראשון, כך שהייתי צריכה להישאר לשיר ברחוב במשך כל היום על מנת לשלם על הלילה השני.

אך גם אחרי שמרקו ורוסי חזרו מנסיעתם לא חזרתי לישון בחדר האחורי. הכל היה עמוס בארגזים, סחורות, ואנשים. העסקים ב'ילוסטון איסט' פרחו, אך זה הותיר אותי - שוב - חסרת בית.

כעת, אם אתם תוהים, אני יושבת על ספסל באמצע רחוב סואן ומנהלת שיחה מעניינת על משמעות החיים עם הומלס זקן וחמוד, הכיסא האדום שלי לידי, כרגיל.

Cold BloodedWhere stories live. Discover now