גריי היקרה,
אני מקווה שכשתקראי את זה עוד אהיה בחיים.
הגעת לגיל שמונה עשרה, ואני כל כך גאה בך. גדלת להיות אישה קטנה. בן אדם למופת, ההורים שלך היו גאים בך, אני בטוח. הם צופים בך עכשיו ממרומים, שומרים עלייך.
את נדיבה, חכמה ויפיפיה אמיתית כמו נטלי, ואת מזכירה את אביך בן בצחוק, בחיוך ובאומץ והחוצפה שלך.
כשרק נולדת, היית עד כדי כך קטנה, שחשבנו שנאבד אותך. הייתי אז בן שתים עשרה, וכבר אז ידעתי שאת לוחמת, ושתהיה לי האחיינית הכי טובה בעולם. ואז גדלת וראיתי איזו מעצבנת את.
אני צוחק, כמובן. במשך כל הזמן הזה הייתי מעורר אותך בכל בוקר בחצוצרות, וביחד היינו הולכים לשוק, שכל כך אהבת. תמשיכי ללכת לשם, הוא לא ישרוד בלעדייך. אם תפסיקי תחסר לו הלקוחה הכי טובה שלו.
בכל מקרה, נחזור לגריי התינוקת. עשר שנים אחר כך, אני כבר בן עשרים ושתיים, זקן, כמו שאת קוראת לי. את רק בת עשר, ואני די בטוח שאת חזקה יותר ממני. בכל הפעמים שרציתי לבכות על נטלי, להשבר, את היית הסלע שלי, גם אם את חושבת ההפך. אמנם את הקטנה מבינינו, אבל אני לומד ממך הרבה יותר מכל מה שלמדתי במהלך חיי.עבר קצת זמן מאז שנטשתי את תהליך הכתיבה של המכתב הזה. זה קשה יותר משזה נראה.
היום חזרת הביתה מבית הספר כולך נרגשת, וכששאלתי מה קרה אמרת שהארי תומפסון הציע לך חברות. בחיי, כמעט היה לי התקף לב. הייתי בטוח שלפני רגע נכנסתי איתך לכיתה א', ואת לא רצית שאעזוב. פתאום את חוזרת ומפילה עליי את הדבר הזה, ואני תוהה לאן נעלמו השנים.
חיבקתי אותך ובירכתי אותך על החבר החדש. שמחתי, באמת, אבל קמצוץ של צער עדיין קינן בשמחה הזאת. לא האמנתי שאת כבר גדולה כל כך.כשאחי שלח אותי עם אשתו אל המעבורת, הוא השביע אותי לשמור עליה ועלייך. הוא סיכן את חייו כדי שנוכל לעלות על המעבורת הזאת, כדי שלילדה שלו יהיו חיים טובים יותר משהיו לנו עד אז. הוא לא ידע מי יוולד, בן או בת, אבל כשנטלי סיפרה לו את החדשות הוא היה בן האדם המאושר ביותר ביקום.
גריי, אני יודע שלפעמים את כועסת על אביך שהוא נשאר על כדור הארץ, אבל בן אהב אותך יותר מכל דבר אחר בעולם, והיה מוכן לעשות הכל כדי להבטיח לך חיים טובים, ואכן עשה את זה. אל תאשימי אותו. תגדלי להיות הגאווה שלו. אני בטוח שכולם בשמיים כבר שמעו על כמה הבת של בן רייס מוצלחת.
אין לי הרבה זמן, ויכול להיות שבקרוב אצטרף אל בן שם במרומים. אני מקווה שבעודך קוראת את זה אני עדיין לצידך, עוזר לך לעבור את החיים המטורפים האלה.
תמיד תזכרי לדבוק במה שאת מאמינה, ובמה שנטלי ואני לימדנו אותך. גדלי להיות בן אדם ערכי ואדיב, כמו שאני יודע שתהיי.
יום הולדת שמח.
אוהב, אנטוני רייס.
הדוד הכי טוב בעולם.נכון נכון נכון, אמרתי שאני אעלה את זה אתמול, אני יודעת. סליחה על האיחור, היה לי איזה משהו שבגללו הוסחה דעתי
וגםמאה ופאקינג חמישים עוקבים!!! אני לא יודעת מה מרגש אותי יותר - זה, או שהספר הזה גמור.
תודה לכל אחד ואחת שעוקב/ת אחריי, זה ממש לא מובן מאליו, ואני אוהבת את כולכם!ועכשיו כמה הודעות(שתיים, נראלי):
בוס זכה אתמול לפרק שישי(אני יודעת, מעט) והיום אמשיך לכתוב, אז הפרק הראשון יפורסם - בתקווה - ביום שני בשבוע הבא(כלומר, אחרי סוכות). דבר אחד בטוח זה שכשהוא יעלה, פרקים יעלו בקביעות בימי שני וחמישי.
המשך לCold Blooded יעלה ביום רביעי אחרי החג, וכמו בוס גם לו יהיה לוח זמני העלות קבוע וזה בימי ראשון ורביעי. ההמשך יקרא Broken Hearted, ואם יהיו פה בחלק הזה מספיק תגובות בעד, אעלה את התקציר.
המשך חג נעים לכולם ולכולם חג שמייח!
עריכה:
כמו כל סיפור שלי, גם את BOSS וגם את Broken Hearted יהיה ניתן למצוא בתיוג(האשטאג)
#notaneglishman
YOU ARE READING
Cold Blooded
Teen Fiction"את יודעת שאני קורא אותך כמו ספר פתוח" הם הגיעו לכוכב וקראו לו 'כדור הארץ 2', במחשבה שיוכלו להתחיל חיים חדשים. הם התיישבו שם, החלו לשגשג ולבנות ערים, אבל לא כל כוכב הוא בהכרח כוכב נטוש. בני האדם הרסו את כדור הארץ, וכשהגיעו לכוכב החדש חיכה להם גזע הא...