24 - הביצה..

111 11 14
                                    

"מה?!" וין מתרומם לישיבה בחדות ונאנח בכאב.

"איך יכולת, גריי? החברה הזאת הרסה לך את החיים!" הוא מזכיר בהשתוממות.

"וין," אני מרימה את ידיי בהרגעה ומנסה להסביר, אך נקישה בדלת מונעת ממני להמשיך.

אני מסיבה את מבטי אל הדלת, ואז אל וין. "מי זה יכול להיות?" אני שואלת.

וין המבולבל גם הוא מושך בכתפיו באי ידיעה. האינסטינקט הראשוני שלו הוא לקום, למצוא משהו שישמש בתור כלי נשק וללכת לפתוח את הדלת.

"תישאר במקום," אני מזכירה לו.

נקישה נוספת בדלת נשמעת, רמה יותר. היה זה הרופא או אחת האחיות הם היו נכנסים ללא נקישה.

"וין?" קול גברי שואל מבעד לדלת.

וין מקמט את מצחו ושואל, "רג'ה?"

הדלת נפתחת בתנופה ושלושה גברים לבושים שחורים נכנסים לחדר ותופסים כמעט את כולו בגודלם.

"מה אתם עושים פה?" וין צוחק ומחליף כיפים עם שלושתם.

"באנו לבקר את אחינו הפצוע" אחד מחבריו של וין עונה בחיוך.

"רג'.. בן אדם, אני- אני לא יודע מה לומר" וין משתהה בשמחה. "גריי," הוא פונה אליי, "תכירי את רג'ה, קרים, ו-אנדרה. הם חברים שלי מהעבודה".

רג'ה, גבוה ואתלטי, עם שיער חום סמיך הכהה מעורו רק במעט, ועיניים ירוקות בוהקות ניגש אליי ולוחץ את ידי.

"נעים להכיר," הוא אומר בקולו הנמוך ומחייך. אני מחייכת גם אני ולוחצת את ידו בחזרה.

"בן-אדם, לא אמרת שיש לך אחות כל כך יפה," החבר השני בתור מתקרב אליי, אוחז בידי ונושק לאצבעותיי, "מיליידי, את יכולה לקרוא לי קרים".

"אני לא אחותו," אני מציינת בצחוק, וקרים עדיין לא עוזב את ידי. הוא בקושי עובר אותי בגובהו, ופדחתו הקירחת מנצנצת תחת אור הפלורסנט.

קרים סוקר אותי בעיניו, חושב קצת ושואל, "בת דודה?".

"חברה" וין מדגיש וקרים ממהר לעזוב את ידי. רג'ה ומי שאני מניחה שהוא אנדרה מחייכים בשעשוע. רג'ה טופח על כתפו של קרים וצוחק.

"בפעם אחרת, אחי," הוא אומר בחיוך.

"אני אנדרה, אבל את יכולה לקרוא לי דרה" אני לוחצת את ידו של דרה ומחייכת. דרה הוא אייסיק ללא ספק: עורו בהיר, שיערו אפור-כחלחל, ועיניו צהובות לחלוטין.

"למה לא אמרת שיש לך חברה, אחי? היינו באים יותר.." קרים מסתכל עליי בערמומיות ואני מגלגלת את עיניי בהפגנתיות.

"קרים.." אנדרה נאנח ומעביר את ידו בשיערו.

"אני צוחק אחי, לא הייתי נוגע בחברה של וין. האמת אם את חברה שלו" קרים מצביע על וין, "אני קצת מפחד ממך".

Cold BloodedWhere stories live. Discover now