Hoi mensen. Ik ben laatst jarig geweest en kreeg een smartphone. Ikke blij en typen voor wattpad op me mobiel. Ben toen vergeten dat ik dit via word doe. Ik heb nu snel geschreven omdat ik het anders te lang vind duren. Hier is weer een hoofdstuk.
===========
Met een kreun begin ik me aan te kleden. Ik sta voor de spiegel en kijk naar mijn buik.
Opeens staat Edward achter me.
‘Waar kijk je naar?’ vroeg hij.
Ik negeer hem.
Ik ben zo dik.
Het lijkt alsof Edward me gedachten door heeft.
‘Je hoeft niet zo naar jezelf te kijken, Bella.’ Edward slaat zijn armen om mijn buik. ‘Je bent prachtig.’
Ik zucht en schud van nee.
Edward gromt dreigend en trekt me tegen hem aan.
‘Je bent zo mooi. Denk er niet aan te denken dat je niet mooi ben.’
Ik zucht. Edward tilt me naar beneden en schuift het ontbijt voor me neus die ik opeet.
Dan gaat de deurbel.
Edward zucht en ik kijk hem aan.
Hij is binnen een seconde weer terug en heeft mijn rugzak.
Met een kreun loop ik naar de deur toe.
Edward opent hem voor me en een springende Alice staat voor de deur.
We lopen door langs Alice heen die binnen een seconde weg is in de auto. Edward schuift op de achterbank en ik ga lekker tegen hem aan liggen.
Edward zucht.
‘Hoi.’ Mompelt hij tegen de andere terwijl zijn hand over mijn arm streelt.
‘Hoi.’ Zeg ik na.
‘Hoi Bella, Edward.’ Zegt Jasper.
Alice kijkt ons gewoon aan en begint te praten over iets….
Ik kan me echt niet op haar concentreren als Edward me armen streelt.
‘Edward,’ mompel ik.
‘Hm,’ mompelt Edward.
‘Doe dat niet.’
‘Huh,’ vraagt Edward verward.
Ik hou zijn handen stil. Hij zucht.
Ik laat zijn handen los en leg mijn hoofd weer op zijn borst. Na een paar minuten begint Edward weer met zijn handen te bewegen dus haal ik mijn hoofd van zijn schouder en kijk hem aan. Hij laat zijn handen zakken en gaat door tot de rand van mijn shirt. Dan doet hij zijn handen onder mijn shirt en schuift ze omhoog.
Ik doe me ogen dicht en leun weer tegen hem aan.
‘Geen seks op de achterbank,’ waarschuwt Emmet.
Edward houd zijn handen stil en zo zitten we tot we op school komen. Dan laat Edward me los en trekt tegelijkertijd me shirt weer goed. Ik blijf zitten en Jasper loopt naar Alice deur toe.
‘Het zijn kleine dingentjes maar de jongens vinden het fijn om te doen.’ Zegt ze.
Ik knik. ‘We doen zo veel voor ze.’
Alice giebelt en knikt en dan gaan onze deuren tegelijkertijd open.
Edward houd zijn hand uit die ik vast pakt en hij trekt me snel op zodat ik tegen hem aan bots. Hij doet de deur dicht voordat hij tegen me aanleunt zodat ik tegen de auto leun.
JE LEEST
Gifted Bella
Любовные романыDit boek is een fan fictie van Twilight maar ook van de bedenker Bellward008 die het in het Engels heeft geschreven. Dit gaat over Bella en Edward. Bella is begaafd. Ze ziet de nummers van mensen. Niet zomaar nummers de nummers wanneer ze dood gaat...