De tekeningen behalve die van Edward staan op mijn profiel als achtergrond. Ze zijn in paint bewerkt daarom heb ik er geen link voor. Sorry
---------
De volgende ochtend kon ik niet bedenken of ik nou gedroomd had dat Edward me kuste of niet. In mijn droom kuste hij me keer op keer in het bos. Ergens met een heleboel bloemen.
ik liep naar beneden en Charlie zat nog aan tafel. Iets wat heel ongewoon was.
‘Waarom ben je nog hier, pap?’ vroeg ik terwijl ik wat eten pakte.
‘Ik wou zeker weten dat je veilig was.’ Zegt hij blozend.
‘Dank je pap.’ Zeg ik en ik geef hem een knuffel. Hij bloost meer.
‘Heb je goed geslapen?’ vroeg hij. Ik knik.
‘Ik heb geen last meer van me hoofd, zelfs.’ Lieg ik.
Charlie glimlacht. ‘Dat is goed.’
Dan gaan we beide weg. Het ongeluk was echt gebeurd. Dus moet die kus ook echt gebeurd zijn, toch?
Ik besloot er niet over te beginnen behalve als Edward dat deed. Misschien… Nee ik kon niet bedenken waarom hij me gekust zou hebben.
De hele dag stond ik in de belangstelling tot mijn ergernis. Ik besloot ook mijn woord te houden tegen Edward en het niemand vertellen. Ze zouden me ook voor gek verklaren maar dat maakte niet uit. Zelfs als ik het zou weten zou ik het niet vertellen. Mike was blij met de duidelijke afstand tussen Edward en mij. Wat ik nog vervelender vond.
Ik kreeg ook steeds meer visioen. Dan waren Edward of andere Cullens aan het jagen. Ik noemde het maar zo. Ze dronken van de dieren. Het enige waar ik mee opkwam was vampiers maar er klopte iets niet aan.
Vampiers drinken mensenbloed en verbranden in de zon. Ik geloofde niet echt dat het verbranden in de zon waar was maar het kon.
Na twee weken niet met Edward gepraat te hebben had ik de schilderijen klaar. Esmé en Carlisle keken elkaar aan. Vol liefde was in hun ogen te zien. Carlisle had Esmé vast.
Voor het schilderij van Emmet en Rosalie had ik Emmet getekend en Rosalie daarvoor. Haar hoofd rustend op zijn schouder. Haar haren hingen in mooie slierten. Mijn schilderij kwam niet eens in de buurt van haar echte schoonheid.
Bij Alice en Jasper heb ik Jaspers gezicht naar voren getekend maar hij kijkt in zijn ooghoeken naar Alice. Alice staat tegen hem aan en kijkt hem aan. Haar gezicht zie je dus maar half maar het is echt heel mooi. Ik had nog Edward met zijn ouders getekend in de oude stijl. Ik had ook hun teken getekend en dan rondom hun erbij. Ik hoopte dat ze het mooi vonden.
De volgende dag liep ik de naar de Cullens toe die bij hun auto stonden. De papieren zaten tussen twee kartonnetjes vast. Ik zag ze verstijven toen ik naar ze toe liep. Ik stak de kartonnen uit.
‘Wat moeten wij hiermee?’ vroeg Rose.
‘Het is voor je moeder en vader. Van mijn vader.’ Leg ik uit.
Edward begint te grijnzen maar hij kijkt me nog steeds niet aan.
‘Wat is het?’ vroeg Jasper die het aanpakte. Ik haalde me schouders op en begon weer weg te lopen.
‘Bella.’ Riep Edward achter me. Ik draaide me om en keek hem aan. ‘Bedankt voor de tekeningen ik weet zeker dat ze hem mooi vinden.’
Toen zag ik pas dat hij hem had geopend en gespiekt had.
‘Je moet de laatste bekijken, Edward.’ Roep ik terug. ‘Die is voor jou.’
Dan loop ik naar binnen. Net voordat ik naar binnen loop krijg ik weer een visioen.
JE LEEST
Gifted Bella
RomanceDit boek is een fan fictie van Twilight maar ook van de bedenker Bellward008 die het in het Engels heeft geschreven. Dit gaat over Bella en Edward. Bella is begaafd. Ze ziet de nummers van mensen. Niet zomaar nummers de nummers wanneer ze dood gaat...