Hoofdstuk 8 Tijd.

1.7K 78 0
                                    

Hee mensen. Ik heb lang niet geupload en dat spijt me. Ik heb nu weer een hoofdstuk af dus hier is het....

Die nacht kwam Edward niet wat ik ook niet verwacht had. Het was alleen vervelend want ik kon nu niet met hem praten. De hele nacht was ik aan het draaien en gingen de vragen van Charlie door mijn hoofd. Ik zei dat ik moe was en rende bijna naar boven. Hoe zou het morgen gaan?  Zouden ze willen dat ik bij hun zit… Komt Edward me ophalen? Zijn ze boos op ons omdat we het verzwegen hebben? Vinden sommige het niet goed? Ik weet het niet en ik word er gek van.

Met een zucht sla ik mijn wekker uit. Ik had veel liever Edwards kussen. Ik liep naar beneden en ontbeet alleen. Daarna pakte ik mijn tas en liep het huis uit. Het was mistig vandaag dus ik hoopte maar dat alles goed ging als ik reed. Ik wou net mijn pick-up in stappen toen ik getoeter hoorde.

Verbaasd loop ik naar de rand van de oprit om Edwards Volvo te zien staan.

Idioot. Met een glimlach schut ik mijn hoofd voordat ik instap en Edward een zoen geef. Ik bloos als een gek als ik doorheb dat ik niet Edwards wang kus. Ik trek me terug en kijk met grote ogen naar Jasper die me raar aankijkt.

‘Sorry,’ stotter ik rood wordend. ‘Ik… ik dacht dat je Edward was.’ Ik kon niet anders dan stotteren.

‘Geeft niet. Als je de volgende keer maar kijkt wie er zit,’ zegt Jasper maar er zit een pret lichtje in zijn ogen.

Ik knik snel blozend terwijl mijn ogen de auto scannen. Alice en Emmet zitten er in.

‘Waar is Eddie?’ vroeg ik een beetje teleurgesteld.

‘Je weet dat hij die naam haat?’ zegt Emmet.

‘Niet bij mij,’ zeg ik terwijl ik Emmet aankijk alsof hij gek was.

‘Bij mij wel,’ mokt Emmet.

‘Je bent zijn grote broer. Het is niet leuk om van je grote broer een bijnaam te krijgen.’ Emmet knikt begrijpend.

‘Je ziet er moe uit,’ zegt Alice en Jasper en Emmet knikken instemmend.

‘Sorry,’ zeg ik. ‘Dat krijg ik nou eenmaal van slapeloze nachten.’

‘Waarom kon je niet slapen?’ vroeg Emmet.

‘Je word betrapt door de familie van je vriendje die dingen die je aan het doen was eigenlijk nooit wo laten zien. Niet te vergeten dat die allemaal vampiers zijn en zo je kamer in sluipen om je eventueel pijn te kunnen doen of vermoorden omdat ze vinden dat je een gevaar bent omdat je eigenlijk helemaal niet van hen mag afweten. Dan slaap je als een roos Emmet.’

‘Ze heeft een punt,’ zegt Alice.

‘Ik help je wel,’ zegt Jasper en dan begin ik me weer moe te voelen. Binnen een paar seconden ben ik weer in slaap.

Ik word weer wakker door heerlijke kussen. Die van Edward. Ik kreun en zoen hem terug. Als hij zich terug trekt doe ik mijn ogen open en kijk in zijn stralende gezicht.

‘Hee schoonheid,’ zegt hij glimlachend.

‘Hee,’ zeg ik gapend. ‘Ik miste je vanmorgen…’ mompel ik.

Edward grinnikt en pakt mijn hand om me uit de auto te halen.

‘Ik miste jou ook.’

Hij pakt mijn hand en leunt tegen de Volvo aan. Ik leun er ook tegen aan maar Edward dacht er blijkbaar anders over want hij trok me tegen hem aan. Ik voelde dat hij opgewonden was.

‘Heel erg,’ fluisterde hij in mijn oor.

‘We kunnen altijd naar lokaal 21 gaan,’ fluister ik terug.

Gifted BellaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu