19. Getting better

916 69 15
                                    

Hee iedereen.

Het spijt me echt dat ik laatst niet had geupdate want ik had het druk met school. en was op vakantie. Nu had ik ook nog weinig inspiratie. Dus als mensen ideën hebben. GEEF ME INSPIRATIE.

_______________________

De volgende ochtend word ik wakker en kijk op de klok. Zes uur. Ik kan nog mee naar school. Ik sta op en douche. Verbaasd dat Edward nog niet gekomen is en kleed me daarna aan. Dan loop ik de trap af. Pas als ik beneden ben merk ik dat ik alleen in huis ben. Met een zucht loop ik naar de keuken toe en zie daar een bord met eten.

Ik begin het op te eten en dan loopt Jasper de keuken binnen.

‘Je bent al wakker,’ zegt hij verbaasd.

Ik knik.

‘Werd wakker. Waar is Edward?’

‘Jagen met de rest.’ Ik knik.

Als ik me ontbijt op heb komen ze binnen. Verbaasd kijken me ze aan en gelijk ren ik weer naar Edward toe. Hem knuffelend.

Edward grinnikt.

‘Ik heb je toch niet wakker gemaakt?’ vroeg hij.

Ik schud van ‘nee’.  ‘Ik werd gewoon wakker.’

‘Oké.’ Zegt Edward. ‘Heb je al ontbeten?’

‘Ja.’

‘Bella?’ Ik kijk naar Carlisle.

‘Als je wil mag je een dagje naar school.’

‘Jeeh!’ roep ik en ik geef hem weer een knuffel. Nu kan ik nog langer bij Edward blijven.

Carlisle lacht en de anderen ook. Ik ren naar boven om me tas in te pakken.

Als ik in Edwards kamer sta kijk ik rond. Waar is me tas. Dan loopt Edward binnen met mijn tas in zijn hand.

‘Dank je.’ Zeg ik zachtjes, blozend.

Ik pak hem maar hij is zwaar. Gelijk valt hij naar beneden.

Edward pakt de tas vast en zwaait hem over de schouder.  ‘Kom op.’

We lopen samen de trap af.

Edward begeleid me. Waarschijnlijk bang dat ik ga vallen.

Ik kan niet anders dan erom giebelen.

Als we beneden zijn tilt Edward me op.

“Edward,’ gil ik.

‘Je moet jezelf niet zo moe maken.’ Zegt Edward.

Ik zucht maar knik.

Dan loopt Edward naar buiten. Hij zet me achterin op de bank van de Volvo en gaat dan naast me zitten. Alice gaat voorin zitten met Jasper en dan rijd Jasper weg.

Na een paar minuten komen we op school aan. Edward stapt uit en iedereen negeert hun. Dan helpt Edward me uitstappen. Alles stopt. Ik kijk om ons heen en iedereen staat stil en staart naar mij.

‘Kom op.’ Edward trekt me mee naar binnen.

Ik word meegetrokken naar binnen en ik hoor het geroddel al.

Ik ben bevroren, verstijfd.

‘Rustig maar.’

Edward tilt me het klaslokaal in. Hij zet me neer op een stoel. 

‘Gaat het?’ vroeg hij.

Ik knik. ‘Het was...’

‘Misschien was het nog te vroeg.’ Mompelt Edward.

Gifted BellaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu