Dit is waarschijnlijk het kortste hoofdstuk maar je zal zien dat dit wel een echt hoofdstuk einde heeft. Daarom kon ik het niet verder schrijven.
______________
De volgende dag word ik wakker door kussen van Edward. Ik zoen hem terug.
‘Goede morgen jullie.’ Fluistert hij.
Ik grinnik.
Edward glimlacht en helpt me dan de douche in. Als ik hem naar buiten wil duwen laat hij dat niet toe en helpt me met douchen.
Ik grinnik en laat hem me helpen zonder tegen te stribbelen. Hij is zo lief en zorgzaam, beschermend. Als ik klaar ben helpt Edward mij met afdrogen en zorgt nog voor veel kussen en aaien op mijn buik.
Dan zegt hij helaas dat hij weg moet en ik loop me kamer weer in. Hij helpt me alvast wat warme kleding aan te doen en dan gaat hij weg. Ik loop naar beneden en ontbijt met Charlie. Daarna gaat ook hij weg. Ik ga bij de tv zitten en dan loopt Alice binnen met Rosalie en Esmé.
‘Hoi,’ zeg ik verbaasd.
‘Hee meid.’ Zegt Alice en ze gaat naast me zitten. ‘Wanneer gaan we shoppen?’ vroeg ze.
‘Shoppen?’ vroeg ik verbaasd. ‘Voor baby kleertjes natuurlijk. Wat denk je dat het word?’
‘Een jongen.’ Zegt ik gelijk. ‘Een mini Edward.’
Alice knikt.
‘Dan moeten we jongenskleertjes gaan kopen.’ Alice springt overeind.
‘Alice dat kan ook een andere keer. Bella lijkt erg moe.’ Zegt Esmé.
Ik kijk haar dankbaar aan. Ze geeft me een glimlach.
‘Ik ben moe.’ Geef ik toe. Alice zakt teleurgesteld weer op de grond.
We beginnen Romeo en Juliet te kijken. Ik hou echt van die film. Na de tweede film val ik in slaap.
Als ik weer wakker word door geur van pannenkoeken open ik me ogen. Ik ga rechtop zitten en leg me hand op mijn buik. Hij voelt gegroeid. Ik til me deken op en til me shirt op. Alice en Rosalie happen naar adem.
‘Wauw je lijkt drie, vier maanden zwanger.’ Zegt Alice. Ik knik.
‘Ik ben snel gegroeid.’
‘Dat moet betekenen dat je al best lang zwanger bent.’ Zegt Alice.
‘Ja.’ Mompel ik maar.
Esmé loopt binnen en geeft me een paar pannenkoeken. Ik begin ze te eten want ik heb echt honger. Ook Esmé kijkt verbaasd naar me buik.
‘Ik weet niet waarom het zo snel is gegroeid.’ Zegt Alice. ‘En Bella word wazig.’
Nu klinkt ze paniekerig.
‘Laten we Carlisle bellen.’ Zegt Esmé.
Ik knik maar en ga door met eten.
Als ik het op heb gaat de deur open. Rosalie en Alice zijn nog ontspannen dus ik ga ervanuit dat het Carlisle was.
Hij liep binnen achter hem Edward. Edward zat gelijk voor me en haalde de deken weg. Hij keek geschokt naar mijn buik. Toen glimlachte hij.
‘Prachtig.’ Zegt hij en hij kust mijn buik waardoor ik grinnik.
‘Je groeit snel.’ Zegt Carlisle verbaasd.
‘Misschien omdat het vampier genen heeft.’ Mompel ik.
Edward kijkt me verbaasd aan.
‘Het zijn deels jouw genen.’ Zeg ik.
Edward knikt. Dan legt hij zijn hoofd op mijn buik. Hij staart naar me. Dan fronst hij zijn wenkbrauwen.
JE LEEST
Gifted Bella
RomanceDit boek is een fan fictie van Twilight maar ook van de bedenker Bellward008 die het in het Engels heeft geschreven. Dit gaat over Bella en Edward. Bella is begaafd. Ze ziet de nummers van mensen. Niet zomaar nummers de nummers wanneer ze dood gaat...