Dupa ce am terminat de mancat ne-am dus din nou pe terasa, iar pe masa mai pusesem profiterol, in cazul in care cineva mai dorea.
Cum Jackie se mozolise pe fata, m-am dus cu el la baie si l-am spalat, dar, asa cum era de asteptat, presupun, acum eu eram manjita de ciocolata, inghetata si frisca pana la coate. In timp ce ma spalam am simtit o briza usoara, iar apoi doua maini le prinsera pe ale mele, iar un trup se lipi de al meu.
Eu nu mai eram in America, nu mai eram cu J., cu Nick, Maria si Jackie, ci eram in Romania, la tara, in penultima zi cu Mihli inainte sa vina mami.
Eu spalam vasele in ligheam, iar mainile mele aveau numai spuma pana la coate si eram imbracata intr-un maieu mai stramt si niste pantaloni pana la genunchi. Amandoua erau acum ude, pentru ca eu pur si simplu ramaneam cu farfuria suspendata in aer, iar apa de pe ea cadea pe hainele mele.
Fredonam un cantec cand deodata am simtit doua maini puternice ce le-au prins pe ale mele si au continuat sa ma mangaie in timp ce mainile lui alunecau de-a lungul alor mele pana cand ajunse la palme, imi lua farfuria si o puse usor pe fundul ligheanului.
Trupul lui se lipise de al meu, iar el se apleca, sarutandu-mi ceafa libera – parul era prins intr-un coc strans – iar apoi eu m-am rotit si l-am sarutat.
Acum imi imaginam ca acel sarut de pe gat era al lui Mihli si, nemaiamintindu-mi toata durerea si suferinta, nemaiamintindu-mi ca cel de ma mangaia era Nick si nu Mihli si ca trebuia sa-l indepartez rapid, la fel ca in acea zi, m-am intors si l-am sarutat.
Avea un gust ciudat, amestecul dintre vin, mancare, inghetata si ciocolata, dar nu conta. Acum Nick era Mihli, care venise dupa mine.
Dar iluzia mea nu a durat mult caci mi-am amintit unde eram, cu cine eram si ingrozita am rupt sarutul si m-am indepartat. Defapt, il indepartasem pe el, caci in spatele meu era oglinda.
- De-de-de ce-ai facut asta? Am intrebat cu ochii in lacrimi si cu rasuflarea grea. Mi-ai promis, ce dracu! Am zis cu lacrimile déjà siroindu-mi pe obraji, dupa care am iesit repede din baie ce, desi era foarte mare, acum era parca prea stramta, si m-am dus la mine in camera. Am scos pachetul cu servetele umede, mi-am tamponat fata, m-am uitat in oglinda si, tragand in piept o gura mare de aer, ce intru-catva ma calma, m-am intors pe terasa.
Eram furioasa pe Nick pentru ce-mi facuse. Daca el nu venea in baie, eu nu aveam acum acele rani deschise si sangerand din nou.
Probabil ca Maria observa ca atat eu, cat si Nick, aveam ceva, astfel incat s-a ridicat.
- Va multumim mult pentru invitatie si, Janet, a fost o placere sa te cunosc. E timpul sa plecam si noi. E déjà 4!
J. s-a ridicat si ea si, dupa ce-am pupat-o pe Maria si pe Jackie, au plecat si ei.
La vreo 15 minute dupa aceea,in timp ce eu spalam vase, am auzit telefonul vibrand pe masa. J., care stergea farfuriile, s-a oferit sa-mi citeasca mesajul, dar fiindu-mi frica de ce-ar fi putut citi, am refuzat, spunand ca sigur e ceva ce poate astepta.
Curand am terminat si cu vasele, iar eu mi-am luat telefonul si m-am dus in camera mea si am deschis mesajul. Era de la Nick.
“Nu inteleg de ce te-ai suparat asa tare. A fost doar un sarut, pe care tu l-ai inceput. Dar, oricum, iarta-ma. “
Eram nervoasa, dar cum niciodata nu aruncam cu lucruri, am preferat sa ies afara.
- Am plecat sa ma plimb pe la padure. Pa-pa, am strigat catre camera verisoarei mele si am iesit repede, nedandu-I posibilitatea de a protesta.
CITEȘTI
Love without barriers
Novela JuvenilNiciodata nu mi-am imaginat ca o vara ar putea insemna gasirea iubirii, o iubire fara margini, fara bariere in timp si spatiu. Dar nici nu mi-am imaginat ca acea iubire, odata gasita si gustata din plin, ar putea sa ma arunce in Iad. Pentru ca asta...