Kapitola 5.

2K 189 19
                                    

♥Normálně jsem skoro zapomněl psát :c K této kapitole si můžete poslechnout hudbu, kterou jsem poslouchal při jeho psaní. Možná proto to není tak depresivní ... vlastně nevím, proč jsem u psaní zrovna téhle části poslouchal toto, ale dost ji to ovlivnilo xD Užijte si kapitolu mládeži ˇ^ˇ Mimochodem, tato část je dětem , homofóbům, žirafám, goblinům a mojjí mámě nepřístupna!

Už je to týden, co mě Niro políbil. Už jsme o tom i mluvili, a jemu prostě jen harašilo ve věži. Ale od doby, co se z něj stal upír, k němu moc nechci pouštět Anell. Nějak jsem k tý holčině přirostl. Pořídili jsme jí novou hůlku a ona den ode dne silně trénuje. Jednoho dne nás tím zabije. Usmál jsem se a opláchl si obličej v řece.

,,V pořádku Anell? Jsi nějaká bledá," dal jsem jí ledovou a mokrou ruku na čelo.,,Jo...jen jsem to přehnala a jsem strašně unavená," zakňourala. Byl bych jí dal svůj plášť, ale musím si uši zakrývat. Podíval jsem se na Nira, který se vyhříval pod stromem a zamračil se.
,,Najdeme si přespání. Dneska v noci by měly začít mrazy," vzal jsem Anell na záda, ale ještě před tím jsem po Nirovi hodil kamínek. Ten se zvedl, prohrábl si vlasy a stoupnul si.

,,Příště mi můžeš aspoň říct," protočil panenkama a doběhl nás.
Došli jsme až do Dorionelu, kde jsem hned našel nocleh. Zaplatili jsme a šli do našeho pokoje, kde jsem hned položil Anell na postel.

,,Jdu si dát sprchu, hlídej jí," pousmál jsem se a zašel do koupelny. Pustil jsem ve sprše vodu a užíval si kapky tekoucí po mém nahém těle.

Seděl jsem na posteli a hladil Anell po jejích havraních vlasech. Připadám si trochu divně, když se ke mně ze začátku tak měla, a teď ji ke mně Yamite sotva pistí. Ale teď mi ji dal na starosti. Taky mi zakázal před ostatníma mluvit, protože kdyby viděli moje zuby, asi by bylo po mně. Najednou Anell zamžikala a podívala se na mě.

,,Niro?" posadila se a promnula oči. Ona to o mně vlastně neví. Posmutněle jsem se na ní usmál. Pokud s náma má zůstat, měla by to vědět. Pomalu jsem otevřel pusu a odhalil tím svoje špičáky. Všiml jsem si, jak se její zornice zúžily, tep zrychlil, ale dech zpomalil.

,,Hlavně se mě neboj...to, co se o upírech už po staletí povídá, není pravda."

Naklonila hlavu a trochu cukla obočím.

,,Nesnášíte česnek?" zeptala se. Překvapeně jem zamrkal, že místo toho, aby utekla, tak mi pokládá otázky.

,,Mám rád česnek...jediné, co je s ním špatně je to, že po něm táhhne z pusy," odpověděl jsem a s úsměvem se podrbal na zátylku.

,,A dřevěný kolík do srdce?" ptala se dál.

Musel jsem se zasmát, protože tohle je prostě vtipné.

,,Koho by to nezabilo?" díval jsem se na ní pobaveně dál. Nafoukla tváře a zatáhla mě za vlasy.

,,Au! Ty potvůrko," zasmál jsem se a lehl si vedle ní. Zadíval jsem se jí do očí a pořád se usmíval. Po tom krátkém čase, ji začínám brát trochu jako svoji dceru. Dal jsem jí vlasy za ucho a pusu na čelo.
,,Postarám se o to, aby ti nikdo nikdy neublížil." Překvapeně se na mě podívala a pak se usmála. Po chvilce zae složila hlavu a usnula. Hned na to cvakly dveře a vyšel Yamite jen v ručníku okolo pasu. Stoupl jsem si a zrudl. Proč rudnu?!

Vyšel jsem ze sprchy jen v ručnku a mnul jsem si krk. Nevím, kde jsem tak ztuhnul. Z mých černých vlasů mi ještě padaly kapky vody a stékaly mi po těle. Když jsem se podíval na Nira, stál jako přikovaný a jeho tvář byla celá červená.

,,Co je?" zvedl jsem jedno obočí a naklonil hlavu. Začal se ke mně přibližovat a mně přepadla husina. Něco mi říkalo stůj, zůstaň na místě, ale já chtěl couvat. Zacouval jsem zpátky do koupelny a zastavil jsem o vanu, na kterou jsem si sedl. On za mnou zavřel a zamknul. Měl jsem v tu chvíli srdce až v krku a nevěděl co bude dál. Stál přede mnou a na tváři měl kamenný výraz. V tu chvíli mě pěkně děsil. Zamračil jsem se a zapřel se rukama o kraj vany.

,,Niro? Co je ti?" zeptal jsem se a zvedl se. Jako odpověď mi přišlo natisknutí na zeď a já myslel, že umřu. Hrozně jsem se leknul. Špičákama mi přejel po krku a mně se udělala husina snad i pod nehtama u palců na nohou.
,,C-co to děláš..." sykl jsem, když mě zlehka kousnul. Krk je moje opravdu citlivé místo, a on..POČKAT! Snad se nasnaží o to, o co si myslím, že se snaží? Ví o tom, že já vím, že on ví, co mi chce udělat?! Natiskl jsem ruce na zeď a stisknul v pěst. Proč se nechávám? Proč ho rovnou nekopnu do prdele? Jo, protože se mi to asi líbí. Vzdychnul jsem, když se mi na krku více zakousl. Jen jsem blbě pohnul s nohou a ručník už ležel na zemi. Ty vole, já před ním stojim nahatej!!! Odstčil jsem ho od sebe a zakryl se.

Odstrčil mě a hned na to si zakryl svoje nádobíčko. Já ho ale chci. Chytil jsem mu ruce a přitiskl je na zeď. Heknul a podíval se mi do očí. V těch jeho byl stud, srach, ale i vzrušení. Začal jsem ho líbat a svoje ruce jsem spustil z těch jeho na jeho boky. On se do líbání aktivně zapojil a já se na něj natisknul. Citím jsem, jak mu stojí. (His dick is big, his dick is very big I saw his dick, is very very big...pardon já musel xD) Kousnul jsem ho do krku a pomalu ho chytil do dlaně.

,,Ty...bastarde..." vzdychnul mi do ucha a křečovitě mě chytil za ramena. Začal jsem pomalu jezdit nahoru nahoru a dolů po jeho údu. Doslova mi drtil ramena, ale to by se dalo přežít. Pak mě od sebe ale prudce odstrčil a omotal okolo sebe ručník.
,,Co to do tebe vjelo?! Úchyle!" Křikl po mně a s naštvaným a rudý obličejem odešel. Co jsem to udělal...?

💙 Jsem svině, zasloužím si zemřít v pekle xD A je tu jedna věc, dnes je mi krásných osmnáct a dostal jsem syna. Ano, Dezzinou se stal mým synem, takže ruce pryč. A u příští kapitoly Nazdar (^o^)/💙

👉Vtip co napadl u psaní jedné z vět.
Přijde manželka za manželem a povídá: ,,Lásko, když mi půjčíš auto, vykouřím ti ho."
Tak si manžel sedne k pornu a začne honit. Co z toho plyne? Lepší míti ptáka v hrsti než li auto na střeše👈

Zatemněná Mysl |YAOI|Kde žijí příběhy. Začni objevovat