❤Nějak mě to psaní více chytlo °^° Sice teď nemam moc času, ale protože jsem Super -sama, tak budu psát každou chvíli, co budu mit pauzu. Protože jsem sám úchylnej a čekám. Na tu chvíli stejně jako vy. Tak to si ještě tak dvě kapitoly počkáme xD Užijte si ji (^o^)❤
Ten idiot si zahučí do jámy s malou holkou a já abych pak vymýšlel plány. Iliodův Kaňon je odsud asi dvacet kilometrů, ale jinačí způsob, jak se s nima dát zase dohromady, aniž bych tam za nimi skočil, nebyl. Celou cestu jsem se mŕačil. Zastavili mě až vlci. Couvnul jsem jsem a vytáhl dýku.
,,No Ahoj..." pousmál jsem se a pak se pomalu rozešel k nim. Díval jsem se jim do očí, i když bych to dělat neměl. Jeden zaútočil a moje dýka skončila v jeho krku. Zbytek smečky vzal roha. To bylo co sakra? Otřel jsem si krvavou dýku do svého hadříku a pokračoval. Dělám to kvůli Anell, ne jemu. Byl bych radši, kdybych ho neznal... to, co mi udělal jen tak neodpustím. Neřekl bych, kdyby šlo o nějakou drobnost, ale on mi sahal...Bleahh!Anell se mě držela jako klíště. Dokonce jsem ji musel přenést přes vodu... protože se jí bojí kvůli traumatu z dětství. Je to tady nebezpečný Kaňon je daleko a ona je malá... fajn. Není malá, ale výdrž má na nic. Na tom musíme společně zapracovat. Abych byl upřímný, docela se o Yamiteho bojím. A vím, že on má Anell rád, tak ji budu chránit dvojnásobně. Pf, já to klidně přiznám, zamiloval jsem se do něj. A on mě nenávidí. Šel jsem na to rychle a asi není stejný jako já.
,,Niro... je mi zle," zakňourala najednou Anell a já se na ní otočil.
,,Jak zle?" Odpověď mi přišla v podobě mdlob. Kurva! Chytil jsem jí a snažil se jí probrat, ale bez úspěchu. Hodil jsem si jí na záda a pokračoval. Bylo to teda pěkně o hubu, když jsem se snažil jít po úzkém výkleňku...nebo římse, nebo jak to mám nazvat. Nesměl jsem si dovolit šlápnout vedle.Přelezl jsem skalku a seskočil dolů. Mam hledat rodiče, ale místo toho se ženu za ostrozubým pošukem a holkou, co... jsem si sakra oblíbil! Dilema jak prase, nebudu lhát. Ale už jsem se jednou rozhodl, a já si jen tak plány neměnim. Kaňon už jsem měl na dohled, ale nebyl jsem ještě dost blízko, abych se mohl radovat. Zoufale jsem si povzdechl a rozhodl se, že poběžím. Když totiž poběžím, jsem tam za deset minut, když beru v potaz překážky. A že jich teda není málo.
Už jsme byli skoro na dosah Kaňonu. Díky mým skvělým horolezeckým schopnostem jsem nás nehodil dolů. Anell se mi pořád neprobrala a já přeskakoval z kamene na kámen jako kamzík. Sem tam jsem zavrávoral, ale vydržel jsem stát na nohou. Po pár minutách už jsem byl u Kaňonu a pode mnou byla pěkná jáma. Na dně byly ostře kameny, tak jsem musel být mimořádně opatrný.
,,Niro?!" vyštěkla najednou Anell a mně podjela noha. Anell mi sjela ze zad a zapištěla. Rychle jsem se stačil zachytit trčícího kamene a ji chytit za ruku.
,,N-nepouštěj se...Anell," bylo opravdu těžké se držet. Klouzaly mi prsty a já už tolik síly neměl. Anell se špatně pohnula a mně prsty zradily. Pustil jsem se a v duchu vyzíval všechny svaté. Pevně jsem zavřel oči, ale Anell jsem nepustil. Najednou jsem sebou škubl a všiml si, že mě drží za ruku... Yamite?! Neměl jsem čas přemýšlet. Pevně jsem se zapřel a on nás vší silou táhnul nahoru. Na poslední chvíli zabral a skončili jsme v trávě.Hodil jsem je na trávu a hlasitě oddechoval. Kdybych neběžel, už leží nabodnutý na šutrech. Jsem úplně vyčerpaný a asi pět minut budu muset jenom ležet. Podíval jsem se na ně. Anell klečela a měla ruku na hrudi, zatímco Niro seděl v tureckém sedu a díval se do prázdna. To taky můžu brát jako odevzdání díků. Zavřel jsem oči a snažil se pořádně vydechnout a zklidnit si tep.
,,Díky Yamite..." kuňkla Anell a lehla si vedle mě. Usmál jsem se a chytil ji za ruku.
,,Máš zač pecku. Ale už nedělej blbosti." Ona jen přikývla a ruku mi objala. Můj pohled se opět zastavil na Nirovi a ten jen mávnul. Protočil jsem panenky a usmál se. Proč se usmívám? Oddechl jsem a druhou ruku si dal za hlavu. Jsem rád, že jsem je stihl oba zachránit.❤Snad se vám kapitola líbí. Což musí protože dizlajky tu dát nejdou xD Komentář a hvězdička potěší. U příští kapitoly Nazdar! (^o^)/❤
ČTEŠ
Zatemněná Mysl |YAOI|
Fantasy30.11 2017- #13 Fantasy 23.12 2017 - #11 Fantasy Nevím jak, ale #1 v kategorii Shounenai Yamite cestuje po světě, aby našel své biologické rodiče. Cestou se mu však splete osud s klukem jménem Niro, kterého potká na cestě. Celkově mu tím změní život...