Kapitola 11.

1.8K 151 25
                                    

,,N-Niro...Ahh... prosím," kroutil jsem se pod ním. Najednou si celou mou chloubu zasunul do pusy. Zakousnul jsem se do zápěstí, abych potlačil vzdechy. Pevně jsem zavřel oči a snažil se dýchat klidně. Bezúspěšně. Aniž bych si toho byl sám vědom, začal jsem lehce přirážet proti jeho puse. Jo... cítil jsem se úžasně.

Chvíli jsem se jazykem věnoval jeho špičce a pak ho pohltil. Po chvíli začal on sám hýbat pánví. Po chvilce jsem se odtáhl a jen po něm přejížděl rukou.
,,Posunu se dál...Yamite," zavrněl jsem a zvedl mu nohy. Nasměroval jsem svůj penis, tak, kde jsem chtěl a trochu na něj zatlačil. Nemůžu se dočkat, až budu v něm.
,,Niro ne!" křikl, ale to už jsem se tlačil dovnitř.

Zaskučel jsem a oči se mi zaslzely. Cítil jsem nepopsatelný pocit...něco mezi bolestí a něčím příjemným. Začal se pohybovat a já pod sebou silně stiskl peřinu. Potůčky horkých slz mi tekly po tváři a já začal tiše sténat. Začal se třít o moje citlivé místo.
,,N-ne..." zatnul jsem zuby a zaklonil hlavu. Na čele se mi objevily kapičky potu a zavřel jsem oči.

Sehnul jsem se a vzal si jeho rty. Nohy jsem mu přirazil až k tělu a zrychlil svoje tempo. Cítil jsem se v něm tak úžasně. Tak teplé...a těsné. Odtáhl jsem se od jeho rtů a zrychlil na maximum. S hlasitým heknutím jsem propukl v orgasmus. Přímo do něj.

Do líbání jsem se zapojil, ale dostal jsem docela strach, když se odtáhl. Zrychlil a já se rozvzdychal na celé kolo. Najednou moje nitro zalilo teplo. Hned na to jsem se udělal a ocákl nám dvěma břicha. Nikdy jsem se necítil tak moc trapně. Zakryl jsem si obličej, aby neviděl, že zase brečím. Cítil jsem, jak ho ze mě vytahuje, a mně to začalo pálit.
,,B-bastarde..."

Vydýchával jsem se a pak se na něj podíval. Třásla se mu ramena a zakrýval si obličej. Pomalu jsem ho z něj vytáhl. Když mě nazval bastardem, zamračil jsem se a sundal mu ruce z obličeje. Nahnul jsem se nad něj a položil mu čelo na čelo.
,,To bude dobrý Yamite..." sesunul jsem se a začal mu z břicha olizovat jeho nadílku. Kdo by byl řekl, že toho bude tolik.

Zavřel jsem oči a zase zavzlykal. Co mi to udělal...Proč mi to udělal? A hlavně, proč jsem se nechal? Když mi olízal břicho, posadil jsem se. Pěkně mě zabolela zadnice... Přivřel jsem jedno oko a podíval se na něj. On mě chytil za tváře a setřel mi slzy. Chytil jsem mu ruku a i když mi před vteřinou utřel slzy, stekly mi další. Nevím, jestli toho mám litovat... vlastně teď nevím vůbec nic.

,,Dobrý Yamite, bude to dobrý," zazubil jsem se a pohladil ho po tváři. Připadám sám sobě jako pořádná svině... Odtáhl jsem se od něj a podrbal se za krkem. Bylo to prakticky nucený... Zamrkal jsem a tím zaplašil slzy.
,,Půjdu se opláchnout."

Když odešel, docela se mi ulevilo. Možná i proto, že jsem teď měl čas na přemýšlení. Natáhl jsem si spodky a postavil se. Zkoušel jsem chodit po pokoji, ale bolí to. Tohle ale budu muset rozchodit, jinak Anell nevysvětlím, že chodím jako zfetovaný lachtan, kterej trpí na hemeroidy. Ale...Niro to asi nemyslel nějak zle. Vypadalo to, jako by se cítil provinile, když odcházel. Pfff...

Jen jsem se rychle osprchnul a usušil. Natáhl jsem si jen trenýrky a ještě chvíli stál naproti zrcadlu. Chtěl jsem si ho získat, ale jen jsem to posral. Udělal jsem to moc hrr... Zase jsem mrkáním zaplašil slzy a pak si prohrábl vlasy. Sáhl jsem na kliku a otevřel dveře.

Chvíli jsem nepřítomně zíral z okna a pak jsem slyšel vrznutí kliky. Otočil jsem se a stál naproti němu tváří v tvář. Odvrátil ode mě pohled a podrbal se za krkem. Pak hmátnul po vypínači a zhasnul. Vydechl jsem a udělal k němu pár kroků. Když se na mě podíval, na nic jsem nečekal a pevně ho objal kolem krku.

Yamite...mě objal? Chvíli jsem jen vykuleně zíral, ale pak jsem mu položil ruce na lopatky. Přitiskl jsem ho k sobě a moje koutky se zvedly do lehkého úsměvu. Tohle mi ale neprozradí to, jestli mi to odpustí, a nebo jestli mi za chvíli udělá zářez. Pomalu jsem mu jednu ruku  omotal okolo pasu a druhou jsem nechal mezi jeho lopatkami.
,,Děkuju..."

♥Omlouvám se, že to tak trvalo. Měl jsem problémy doma, bráchu mi napadl vzteklý pes a ještě ty věci okolo stěhování...bla bla ba. Ale už je to konečně tady. Tak snad jste si kapitolu užili a u další Nazdáár :3♥



Zatemněná Mysl |YAOI|Kde žijí příběhy. Začni objevovat