Kapitola 10.

1.8K 159 29
                                    

❤Touru se dokopal psát dál. A proč o sobě Touru mluví ve třetí osobě? Je to zábava x3 Užijte si kapitolu... je věnována vám, zvrhlým hlavičkám
:3❤

Jsme na suchu. Kompletně. Došli jsme do jednoho města směrem na sever, měli jsme hlad...ale peníze nebyly. Sebe bych ještě zvládl...Niro může někoho vycucat. Ale chudák Anell... Proč chudák? Protože ji mam rád...a vždycky, když je něco v nepořádku, lituji jen , a nebo se snažím jenom jí pomoct. Po včerejšku se Nirovi nedokážu podívat do očí... Možná i proto, že v tom mám sám pořádný zmatek. Přišli jsme do města a všude se to hemžilo lidmi.
,,Je pravda, že jsou upíři rychlí?" Naklonil jsem se k Nirovi a lehce svraštil obočí.
,,Jo...co máš v plánu?"
,,Proběhni mezi nima a vem nějaký peníze."
Anell se na potom podívala a zvedla jedno obočí. No co, jsem Yamite.

Yamite měl velice zajímavý nápad, který se zamlouvá jen nám dvěma. Promiň Anell, ale máme hlad. Pomalu jsem se dostal mezi lidi a rozhlédl se. Jde se na to. Odrazil jsem se z pravé nohy a začal svištět mezi nimi. Když jsem se po minutě vrátil, ti dva na mě zírali s otevřenou pusou. Měl jsem v ruce asi osm váčků s penězi. Pokrčil jsem rameny a něco po nich hodil. Teď se můžeme jít najíst. Ale Yamite asi bude chtít hledat rodinu... Došlo mi to ve chvíli, když nám řekl, že se sejdeme u hostince za půl hodiny. Pak tedy fajn.

Ptal jsem se snad každého... Dozvěděl jsem se velmi málo, a to jen od jedné starší paní. Samozřejmě, když zjistila, že jsem elf, chtěla ukamenovat. Musel jsem jí dlouho rozmlouvat, aby tím košíkem s houbami nezabila.

Už jsme s Anell stáli u hostince. Ona drkotala zubama a já vyhlížel Yamiteho. Má ještě dvě minuty, parchant. Tenhle hostinec si odněkud pamatuji. Navlhčil jsem si rty jazykem a založil ruce na prsou.
,,K-kde se loudá? Mr-z-z-znu," zaskřípala zubama Anell a sedla si na bobek.
,, běžím!"
No to je dost, že vůbec jde.

Když jsem přiběhl, vypadali naštvaně. Zvedl jsem obočí a pak se podrbal za krkem.
,,Promiňte," zachechtal jsem se a vešli jsme dovnitř. Po jídle jsme si zamluvili pokoj a šli rovnou do něj.
,,Jsem unavená... jdu si lehnout," zakňourala a oba nás objala.
,,Mám vás moc ráda kluci."

Když odešla, oba jsme se usmáli jako blbečci. Je to tu zařízeného pěkně. Dvě oddělené ložnice, koupelna a předsíň. A to docela levně. Podíval jsem se na Yamiteho, který si ze sebe sundával oblečení. Když už byl jen v trenkách, protáhl se a kouknul na mě.
,,Zjistil jsi něco?"
Jen pokýval hlavou. Asi o tom nechce mluvit. Vydechl jsem, vysvlékl a sedl si na postel. Yamite se posadil naproti mně a prohrábl si vlasy. Je tak...úžasný. Přivřel jsem oči a kousnul se do rtu, abych se držel.

Koukal jsem do země a chvíli přemýšlel. Když jsem zvedl pohled, Niro vypadal dost zamyšleně. A dívá se na mě...znepokojuje to.
,,Niro?"

To tělo...jeho hlas, jeho domýšlivost... Já nemůžu! Vyskočil jsem z postele do té jeho a povalil ho. Klečel jsem nad nim a držel mu ruce. Promiň Yamite, ale už se nemůžu držet zpátky.

Ani jsem se nenadál a jsem ležel pod nim. Čelo se mi opotilo a hlasitě polknul.
,,Co si jako myslíš, že děláš?" zavrčel jsem a snažil se vymanit z jeho sevření. Ale on prostě větší sílu.

,,Dělám to, co chci udělat už pěkně dlouho dobu. Vezmu si tě, Yamite." S těmi slovy jsem mu začal olizovat, líbat a kousat krk.

,,Ale t- Ahh! B-bastarde...hahh," neudržel jsem vzdechy. Nechci, aby mi to dělal. Ale je to... tak příjemné. Přivřel jsem oči a zatnul zuby.
,,D-do prdele..."

Jsem z něj hotovej...a tvrdej. Objel jsem mu jazykem ucho a začal stahovat spodek. Jednou rukou jsem mu pořád držel ruce nad hlavou.

,,N-nech toho...Niro...ahh."
Vzrušovalo to... ale nehodlal jsem si to připustit. Začal mi stahovat spoďáry a se začal zmítat.
,,P-pust!"

Když se začal kroutit, opravdu jsem ho odmítal pustit. Chtěl jsem si ho celého nechat pro sebe.
,,Uvolni se Yamite. Prokážeš tím službu nám oběma."
,,P-pust mě...N-iro, tohle fakt není sranda!"
,,Uklidni se Yamite...sranda to bude."

Neměl jsem jedinou šanci se mu ubránit. Byl najednou takový...jiný. Byl silnější. Cukal jsem se pod ním. Teď už nahý a zahanbený. Vzrušený a nemožností cokoliv dělat. Nedokážu pořádně popsat, jak moc jsem se styděl. Zakryl jsem si rukama obličej a čekal, co chce ten zmetek dělat. Chvíli se nic nedělo, a pak jsem ucítil, jak jeho jazyk krouží okolo jedné mé bradavky. Zatnul jsem zuby a snažil se klidně dýchat. Nešlo to. Když už jsem se alespoň trochu uklidnil, jeho studená ruka uchopila můj penis. Rychle jsem vypustil veškerý vzduch z plic a podepřel se lokty.
,,N-Niro...n-nedělej to...hah..."

Chytil jsem jeho úd do ruky a začal po něm přejíždět. Cítil jsem to, jak silně mu pulzuje. Jak je horký. Vzrušením se párkrát cuknul a já se samolibě usmál.
,,V klidu Yamite..." sehnul jsem se a olízl špičku jeho chlouby. Zachvěl se pode mnou a já ho olízl po celé jeho úchvatné délce.
,,N-iro...hahh..."

❤ Tradá! Dobře jsem to utnul ne? :P :D No, nevím, kdy vydám další část, ale nebudete čekat moc dlouho. A sdělím vám sladké tajemství....tuhle část jsem psal ve vaně :* xD
A chtěl bych vás poprosit o to, abyste se podívali na profil dívky, která mi pomohla s námětem na tento příběh a celkově mě donutila ho sem napsat. Má úžasné příběhy, doporučuji si nějaký přečíst.
Hele AtsushiMai jakou ti dělám reklamu xD
Tak u další kapitoly Nazdáár!❤

Zatemněná Mysl |YAOI|Kde žijí příběhy. Začni objevovat