Kapitola 5. Dobrá učitelka

506 35 4
                                    

Mike už trochu vychladl a dovolil mi, abych se dál rozhlížela po kempu. Hned po snídani jsem zašla za Jonahem, abych se zeptala na tu ženu. ,,Jo ta, to je Kate. Prej má něco s Billem." řekl a začal předstírat, že někoho líbá. Nuceně jsem se tomu zasmála a rozloučila se, musela jsem ji jít najít.
...
Netrvalo to dlouho. Našla jsem ji u ,,radnice" jak zapisovala něco na papír. ,,Kate!" zavolala jsem na ni a ona se otočila. ,,Potřebuju s tebou mluvit." ,,Co pak? Problém?" ,,Ne, chci se zeptat, co to mělo být včera." ,,Jo, no chci abys přežila, ještě něco?" odpověděla a znovu se zahleděla do papíru. ,,Co? Já bych přežila i bez pomoci." ,,To určitě." řekla posměšně a ani nezvedla oči od papíru. ,,Buď ráda, že máš zbraň a už jdi." ,,Já ji nemám." řekla jsem smutně a ona se na mě koukla. ,,Bratr mi ji zabavil." ,,Asi bych si měla s bratrem promluvit." řekla a šla směrem k našemu stanu. Mike zrovna seděl před ním a pil kafe a koukal do svých poznámek z práce. ,,Hej ty!" zakřičela přes celý kemp Kate. ,,Vrať mi tu zbraň!" já se rychle rozběhla k nim, protože tohle jsem vůbec nečekala a nechtěla jsem aby se poprali, Kate by toho byla schopna. Když k Mikovy doběhla Mike se tvářil dost zmateně a  ani pořádně nevěděl, jestli mluví s ním. ,,Kde je ta zbraň, kterou si ji vzal?" řekla a ukázala na mě, já už stála vedle ní a koukala na Mika, který stále nic nechápal. ,,To byla vaše zbraň? Ona vám ji ukradla?" zeptal se a hodil po mě káravý pohled. ,,Ne já ji jí dala, aby se mohla chránit a vám jsem zbraň chtěla dát dnes, ale asi by to bylo jen plýtvání." řekla a dost namýchnutě se na Mika dívala. ,,Je to ještě dítě pro boha je jí devět neumí zacházet se zbraní. A tady ji snad nepotřebuje." Mike už věděl, o co jde. ,,To by ses divil jak ji potřebuje. Stačí, aby se něco posralo a už ji potřebuje víc než cokoli jiného." Kate jen co to dořekla vrhla do našeho stanu a zbraň si našla sama. Mike ani nestihl nic říct a už jsem svoji magnum zase držela. ,,Za hodinu si pro tebe přijdu, zajdem si zatrénovat." koukla ještě na mě a odešla. Čekala jsem, že mi ji zase Mike vezme, ale on jen stál a nic neříkal. Nečekala jsem, až se vzpamatuje a šla najít Jonaha.
...
Zbraň jsem si zastrčila za pásek vedle svého nože. Vlastně i proti němu měl Mike kdysi připomínky, když jsem ho dostala od Tommyho. Snad je na lepším místě... Jonah zase seděl před stanem a míchal karty. ,,Ahoj nezahrajem si?" ,,Jasně proč ne."
...
Opravdu za hodinu jsem viděla Kate jít k našemu stanu, ale zavolala jsem na ni a ona přišla ke stanu, kde jsme s Jonahem hráli karty. ,,Ahoj Johnny." pozdravila ho Kate. Jonah jen kývl. ,,Jdeme?" ,,A kam?" odpověděla jsem ji otázkou. ,,Ven, chci tě naučit střílet."
...
Šli jsme zase k té vyhořelé chatě. Tam jsme si na kámen postavily pár plechovek od limči a Kate mě začala učit. ,,Musíš ji držet pevně." popisovala mi postup a všechno mi předváděla. ,,A když míříš je lepší zadržet dech. Když jsi si jistá, můžeš vystřelit." vystřelila a sejmula plechovku. ,,Koulej se sem." ukázala na malý zobáček na hlavni. ,,Zavři jedno oko a miř." zadržela jsem dech a usilovně mířila. Stiskla jsem spoušť a ozvala se rána přes tlumič a plechovka uletěla o dva metry dál. Trochu jsem se lekla když mě zbraň po výstřelu bouchla do ruky, ale jinak jsem byla s výkonem spokojená. ,,Jsi přirozený talent." pochválila mě Kate. Ještě jsem si to několikrát zkusila a pak jsme si s Kate otevřeli každá plechovku limči. ,,Proč mě to učíš?" zeptala jsem se po chvíli ticha. ,,Já to tak dělám s každým. Učím děti a dospělý, co o to mají zájem. I Jonaha jsem učila." chvíli se odmlčela. ,,Víš já to nesmím dělat. Bill si myslí, že děti se to naučí v lese, když je tam jen tak vyloží a nechá na pospas osudu." ,,Ale nemá pravdu. Kdyby nebylo Jonaha, tak tu nejsem a tys Jonaha učila. Měli byste to dělat takhle, jak to děláš ty." ,,Já vím jenomže na mě nezáleží." řekla smutně. ,,Domluv bratrovy a ať se za mnou zastaví. Stejně se jednou bude muset naučit střílet." zvedla se, pomohla mi na nohy a vydali jsme se zpátky do kempu. ,,Proč si mi to neřekla hned, že mi chceš dát zbraň a že mě chceš naučit střílet?" zeptala jsem se ještě. ,,Neodpustím si trochu dramatu." zasmála se a zmizela mezi stromy.

The Walking Dead | The BeginningKde žijí příběhy. Začni objevovat