Šli jsme ze schodů věže, ten někdo, kdo mě odtáhl, mě pořád svíral za paži. ,,Co se stalo?!" přiběhla Kate. Vzala si mě k sobě a přitiskla si mě. Mohla jsem si oči vyplakat. ,,Mike?" zeptala se Kate muže, co mě odtáhl. Nic neřekl, jen zakroutil hlavou. Kate se rozplakala. ,,Pojď. Jdeme." ,,Ne musím jít za ním!" chtěla jsem se jí vysmeknout, ale držela mě pevně a táhla mě domů.
...
,,Co se tam stalo?!" posadila mě na křeslo v obýváku. Jen jsem plakala, nemohla jsem. ,,Co se stalo?!!" naléhala Kate. ,,Muž. On Mika postřelil. Byl naživu, já...zavolala pomoc a pak...přišel Bill... On ho zabil Kate, zabil ho." rozvzlykala jsem se. Kate se na mě koukala jako na zjevení. Neměla slov, nechala si jen stékat slzy po tvářích. ,,Já jsem těhotná. V šestém měsíci. Mike ti to chtěl dneska na hlídce říct." plakala, ale usmála se a pohladila si bříško. Nevšimla jsem si, že je těhotná, vůbec to nejde poznat. ,,Proto tu Bill byl. Je to jeho dítě že?" přestala jsem vzlykat. ,,Ne! Je Mikovo. Jsem si tím jistá, naprosto. Nemůže být Billovo." ,,Ale on si myslí, že je jeho." Kate přikývla a znovu se rozplakala.
...
Tu noc jsem ještě usla, ale probudila mě noční můra, kde jsem viděla Mika znovu umírat. Vyběhla jsem ven do zimy bez bundy, jen jsem běžela tmavými ulicemi a brečela. Napadlo mě, že bych se Billovy měla pomstít. Přeběhla jsem proto mostek a zastavila se před radnicí. Cloumal mnou vstek a žízeň po pomstě, ale vyrušili mě kroky. Ohlédla jsem se a přede mnou stál Bill. ,,Procházíš se?" usmíval se, já ho probodla studeným pohledem. ,,Nebo si měla namířeno za mnou?" kdybych měla zbraň, cokoli čím bych ho mohla zabít, už by se tu neprocházel. ,,Byl mrtvý. Ty to víš Elli. Byl mrtvý..." hrnuly se mi slzy do očí. ,,Nemůžeš mě zabít. Lidé by si mysleli, že ses zbláznila. Už se přece proměňoval, když jsem pohotově zakročil a zachránil ti život. Kdybys mě teď zabila, nedopadlo by to pro tebe moc dobře, v nejlepším případě, by tě popravili za vraždu starosty... Všechny nás stráta Mika velice zarmoutila. Kate musí být zničená, ale neboj, já se o ní dobře postarám. Stejně to nebyl chlap pro ni. Tobě radím držet hubu." s těmito slovy se otočil a zmizel ve tmě. Byla jsem tak bezmocná, tak slabá. Sesunula jsem se na ledovou zem a propukla v žalostný pláč. Byla mi zima, klepala jsem se a chtěla jsem jít zpět domů, ale nohy mě neposlouchali. ,,Elli? Co tu děláš?" to byl Jonah. ,,Jsi celá promrzlá, pojď dostanu tě domů." vzal mě do náruče a odnášel mě pryč.
...
Vešli jsme do tepla obývacího pokoje. ,,Cos tam prosím tě dělala?" zeptal se když mě přikrýval dekou. Nemohla jsem mluvit a ani jsem mu to nechtěla říct. ,,Je mi líto Mika." řekl sklesle. ,,Co se tu děje?!" Kate seběhla schody a stála ve dveřích jen v županu. Ještě měla červené oči od pláče. ,,Našel jsem ji před radnicí." odpověděl Jonah. ,,Běž domů." přikázala mu Kate. Jonah se trochu zmateně zvedl a odešel. Kate si ke mě sedla. ,,Neudělala si doufám nějakou blbost?" ,,On mi vššechno řekl. M-mluvila jsem s Billem. Ja- já ho chtěla zabít, ale... Všem namluvil, že se Mike už proměnil a že mi zachránil život... On lže, Mike byl naživu a on ho zabil!" klepala jsem se zimou, vzteky a pláčem. ,,Nic nezmůžeme." svěsila hlavu Kate. ,,C-co budeme tedy dělat?." zeptala jsem se. Kate zvedla hlavu: ,,Utečeme, zítra večer."
ČTEŠ
The Walking Dead | The Beginning
Fiksi Penggemar(Tady autor, zdravím!) Zadržte! Děkuji, že jste klikli na tento příběh, nicméně, musím vás varovat. Koukáte se nejen na začátek apokalypsy, ale i na začátek všech mých zkušeností s psaním! To, co se skrývá za tlačítkem "Číst" je zkrátka odstrašujíc...