Mike nepromluvil celý další den, jen hleděl do poznámek a mlčel. Docházela mi s ním trpělivost. Večeřeli jsme, jak jinak než fazole a já už jsem to prostě nevydržela. ,,Hodláš mlčet navždy? Protože já bych ráda věděla, o co tu jde!" Mike nic neříkal ani se na mě nepodíval. ,,Miku! Mluv se mnou! Co se tu děje?!" konečně na mě koukl. ,,Snažím se přijít na to, jak je možné, že se ten muž včera proměnil, i když nebyl pokousaný." ,,A ty s tímhle máš něco společného...s touhle nemocí?" zeptala jsem se a doufala, že odpoví ne. ,,Dá se říci, že mám." řekl a sklonil se zpět k poznámkám. Už jsem se raději na nic neptala.
Ráno přišla Kate. ,,Jak se vede Elli?" klekla si ke mě na trávu před stanem. ,,Ještě jsem ti ani nepoděkovala za pohotovou reakci předevčírem." usmála se na mě, ale ten úsměv nebyl upřímný, byl ustaraný. ,,To nestojí za řeč." odvětila jsem smutně. Kdykoli si na to vspomenu, všechno se mi vrátí, nejhorší je ten ženský křik. ,,Musíš se přes to přenést. Chtěla si jí pomoct, ale ji už se pomoct nedalo. Když tě kousnou nakazíš se a po době se promeníš." Přikývla jsem, že rozumím. Kate mě ještě pohladila po tváři a vešla do stanu. ,,Tak jak si na tom?" zeptala se Mika, který seděl na matraci. ,,Myslím, že jsem na to přišel." odpověděl a slyšela jsem v jeho hlase vytěství, ale i obavy. ,,Je to nějaká agresivní bakterie, nic jiného to nemůže být. Napadá mozek, to je důvod, proč zemřou až po jeho zničení a proč se ten muž proměnil je vcelku zřejmé. Měl nějaké zdravotní potíže?" ,,Jo myslím, že problémy se srdcem. Proč?" zeptala se Kate, stejně jako mi, jí to nedocházelo jako Mikovy. ,,To je ta hrozná část. Bakterie nic nezmůže když si naživu, ale když zemřeš, ovládne tvé tělo. Nemusí tě pokousat, úplně stačí když umřeš." Nikdo z nich nic neříkal a mi se začali klepat ruce. Všichni to máme, všichni se jednou staneme mrtvákama, všichni umřeme. Po tváři mi začali stékat slzy.
Kate vyšla z našeho stanu. Už se nezastavila, byla taky šokovaná Mikovým objevem. Mike vyšel ze stanu a uviděl mě sedět na zemi a došlo mu, že jsem to všechno slyšela. Vzal mě do náruče a pořádně mě objal. ,,Ty znáš lék že? Vylečíš to?" ptala jsem se zoufale a plakala. ,,Já ti nechci lhát Elli. Vím, že ty to ustojíš, jsi silnější než já." zvedl mi hlavu. ,,Já nevím jestli na to lék existuje."
ČTEŠ
The Walking Dead | The Beginning
Fanfic(Tady autor, zdravím!) Zadržte! Děkuji, že jste klikli na tento příběh, nicméně, musím vás varovat. Koukáte se nejen na začátek apokalypsy, ale i na začátek všech mých zkušeností s psaním! To, co se skrývá za tlačítkem "Číst" je zkrátka odstrašujíc...