,,Au! Tscc!" prskala jsem kolem sebe, když mi Kate ošetřovala zranění po bouračce a následné rvačce. ,,Hlava není na šití a ruka je jen pořádně natažená, budeš v pohodě." ,,Děkuju."
...
,,Měly bychom zajít do města, potřebujeme něco teplého na sebe a zásoby jídla se stenčujou." řekla ustaraně Kate. ,,Zajdu tam po obědě." procvičovala jsem si ruku. ,,Já jdu taky." zdůraznila Kate a vstala. ,,Jsi těhotná-" ale když jsem ji chtěla připomenout všechny rizika, zarazila mě. ,,Odmítám tady sedět a nic nedělat! Jak si řekla, vyrazíme po obědě." s těmi slovy odešla do kuchyně a zapálila v kamnech. Já se šla projít ven.
...
Seděla jsem si tak na molu a přemýtala v myšlenkách. Koukala jsem na tu dřevěnou obitou loďku přivázanou na kolíku, jak s ní zmítají vlny. Většina myšlenek se týkala Mikea, jak jinak, a taky mé sladké pomsty na Billovy. Jak se mi dostane ten parchant pod ruku, tak- ,,Elli! Pojď na oběd!" zavolala mě Kate a vyrušila mě z přemýšlení.
...
Hned po obědě jsme vyrazily. Měly jsme jen málo věcí a neplánovaly jsme zůstat ve městě moc dlouho. Po hodině cesty se před námi objevily první baráky. Pár jsme jich prošly a našly zásoby, ale v centru města toho je vždycky více.
...
Jak Kate řekla, že potřebujeme nové teplé oblečení, tak jsme na to našly správný dům. Kdysi vysoká a velice předražená věž plná boutique. Dnes, vyrabovaná a některá horní patra jsou dokonce propadlá. Hlavně byla plná mrtváků. Ale našly jsme oblečení. ,,Když chceš zůstat neviděla, musíš tak i vypadat." řekla mi Kate, když jsme si vybíraly hadry. Obě jsme měly oblečení v tmavých barvách a maskáčových vzorech, teplé boty, mikyny a bundy. Měly jsme čas a tak jsme si zkoušely oblečení jen tak ze srandy a udělaly si 'módní přehlídku'. Pak jsme ještě proskoumaly pár Potravin, ale nic moc jsme nenašly, jen pár konzerv. Ovšem v jednom domě jsem našla luk s šípy a Kate mi slíbila, že mě s tím naučí hned, jak přijdeme domů.
...
Do chatičky na pláži jsme dorazily před večerem. Udělaly jsme si venku oheň a ohřály si fazole, pak mě Kate začala učit s lukem. ,,Drž to nahoře. A šíp drž dvěma prsty a natáhni. Tímhle prstem si šíp podepři. Zkus vystřelit na tamten strom." ukázala Kate na nedalekou borovici. Netrefila jsem se. ,,Zkusíme to zase zítra. Teď už pojď na kuťe." chytila mě kolem krku a šli jsme noha nohu mine do chatky.
...
Na půdě bylo příjemné teplo a v pocitu falešného bezpečí jsem upadla do hlubokého spánku.
ČTEŠ
The Walking Dead | The Beginning
Fanfiction(Tady autor, zdravím!) Zadržte! Děkuji, že jste klikli na tento příběh, nicméně, musím vás varovat. Koukáte se nejen na začátek apokalypsy, ale i na začátek všech mých zkušeností s psaním! To, co se skrývá za tlačítkem "Číst" je zkrátka odstrašujíc...