Kapitola 8. Spadané listí

398 24 3
                                    

Tu noc jsem nezamouřila oči a Mike taky ne. Strávili jsme ji v chatě uprostřed kempu a Mike tam s Kate, Billem a pár dalším lidma řešili naší situaci. ,,Jseš si jistej, že to není jako obyčejná nemoc? Nemůže nás ta bakterie zabít?" ozval se jeden muž. Seděla jsem v křesle před krbem a oni byli v kuchyni. ,,Už jsem vám říkal, že vás to zabít nemůže, proměníte se až když zemřete." ,,Tos nás teda uklidnil." ozvala se jiná žena. ,,Sklapněte! Všichni! Všichni jsme živý, jasný? Nikdo neumře." teď mluvil Bill. ,,Co navrhuješ?" zeptala se Kate. ,,Nemůžeme proti tomu nic dělat, jen když někdo zemře, zničit mozek aby se nemohl proměnit." řekl Mike. ,,Slyšeli jste? Tak přestaňte fňukat a Franku, ty běž na hlídku." rozkázal Bill. ,,Ještě něco bych potřeboval." ozval se ještě Mike. ,,Kdyby někdo z vás venku narazil na vědecké vybavení, mikroskop, skunavky...přineste ho, moc by mi to pomohlo." ,,Pozítří jde výprava ven, klidně se přidej a najdi si své nádobíčko sám." řekl Bill.
...
Všichni vyšli ven a Mike mě vzal za ruku a šli jsme si lehnout do stanu. Noc byla až nezvykle chladná kvůli rychle blížící se zimě. Ani Mike nespal, oba jsme jen tupě koukali do stropu. ,,Všechno bude zas dobré, uvidíš." řekl a otočil se na druhý bok, za chvíli usl a já jsem byla tak unavená, že jsem usla taky.
...
Probudilo mě slunce, zářilo silně a oproti noci, bylo venku velmi teplo, skoro jako v létě. Vykoukla jsem ze stanu a Mika jsem nikde neviděla. Všimla jsem si za vysokým plotem korun stromů, které pomalu stráceli své listy. Uslyšela jsem smích. Otočila jsem se za ním a uviděla u hlavní brány Mika a Kate jak jdou spolu a Mike držel zbraň. Dost neobvyklé. ,,Dobrý ráno." pozdravil mě Mike a ještě se usmál na Kate, která odcházela k chatě. ,,Co to bylo?" koukla jsem na něj zmateně. ,,Kate mě v lese učila střílet, abych mohl zítra jet na tu výpravu." řekl a ještě se koukal po Kate. ,,Mělas pravdu je fajn." řekl. ,,Ne, co měl znamenat ten úsměv?" zeptala jsem ještě jednou. Mike nic neřekl. No myslím, že mu přijde až moc fajn. ,,Já chci jet taky." vylezla jsem ze stanu. ,,Ne." zamítl, čekala jsem, že to řekne. ,,Já se o sebe dokážu postarat sama, sám si říkal, že jsem silná." ,,Jsi silná, ale musíš zůstat tady, stejně, i kdybych ti to dovolil, Bill by to nedovolil." sklonila jsem zrak k zemi, a připustila si, že má pravdu. ,,Dobře, zůstanu tady, ale vrať se jo." ,,Jasně." usmál se a šel za Kate do chatky.
...
Druhý den brzy ráno Mike odjel. S Jonahem a dalšími dětmi jsme hrabali listí. Užili jsme si spoustu legrace. Skákali jsme do hromady listí a zahráli si schovku. Taky jsem se seznámila s ostatními dětmi, co přežili výcvik. Bratři Barry a Charlie, malá Marry a Alice.
...
Mike se s Kate a ostatními vrátil až večer a všichni byli něčím nadšeni, ale nic sebou nepřinesli. ,,Elli, nebudeš věřit, co jsme objevili."

The Walking Dead | The BeginningKde žijí příběhy. Začni objevovat