Legyen már holnap!

3.3K 163 14
                                    

ÚRISTEN!!!!!
HOLNAP INDULOK!!!
Egyszerűen nem tudom elhinni, hogy hajnalban indul a járatom.
Már egy hete bepakoltam, DE persze..a holnapi ruhámat is elraktam!! És szerintem pont az került a bőröndöm mélyére!! Ezaz Elmily...ez rád vall!
Na akkor kezdjünk kipakolni...Éppen csak az első ruhadarabot kezdtem kivenni a táskámból...amikor meghallottam a Sweatshirt-öt. Azonnal felpattantam az ágyra és őrült módjára kezdtem el ugrálni és énekelni!! Csak akkor döbbentem rá arra,hogy a telefonom csörög (persze,hogy a Sweatshirt a csengőhangom,ez alap egy Jacob fannál) ,amikora felénél abbamaradt a dal,és csak a saját hamis hangomat hallottam. Aztán amikor másodjára is megcsörrent a telefonom, már egyből felvettem (pedig szívem szerint lenyomtam volna még egy "koncertet" a plüss állataimnak) és meglepődtem amikor egy férfi...vagyis inkább egy 'kis' fiú eléggé ismerős hangját hallottam
-Hello édes- mondta nekem az idegen.
-Ömm...szia...Édes?-kérdeztem kicsit furán.
-Ne haragudj...csak felelsz vagy merszezünk a fiúkkal.-mondta édes hangon(várj...miii??? Édes hangon?Hiszen épp egy idegennel beszélek)
-Jó-jó..Nincs semmi gond...de milyen fiúkkal...és te ki vagy? -kérdeztem értelmetlenül a kis telefonbetyártól.
-Ohhh...milyen udvariatlan vagyok...nevetett kicsit kellemetlenül a telefonba.
-Jacob vagyok...Jacob Sartorius.
-Én meg Em....várj...MIT MONDTÁL? JACOB SARTORIUS????? UGYE CSAK VICCELSZ?
-Ömm..igen Jacob vagyok a Mag...
-A MAGCONBÓL!!!-Kiabáltam veszett hangosan.
-Ajajj...srácok...asszem' sikerült egy rajongónk számát beírnunk- kiabálta hátra..
-Várj....-értetlenkedtem...-veled vannak....a...Mag...
-Igen itt vagyunk üvöltött a telefonba minimum 5fiú!!
-ÚRISTEN!! Létezik ez? Felhívott Jacob Sartorius és a többi álompasi is ott van a háttérben!!-sikítoztam..
-Khmm...köhintett valaki mire én lefagytam...Még mindig vonalban vannak...az...ideáljaim..ha lehet így fogalmazni.
-Oh..ne haragudj-mondtam kicsit zavartan
-No problemo'...kedves.......Még nem mondtad a neved rajongónk.Mondta és valahogy azt sejtettem, hogy mosolyog miközben BESZÉLÜNK(!!!!).
-Ja..hoppá...Emily...Emily Jenkins.
-Üdv Emily!-szólt hozzám kedvesen..majd még néhány kedves hang is üvöltözött a háttérből.
-Szia...sztok?!
-Ja..igen szóval itt vannak a fiúk...Cameron, Taylor, Hunter, Johhny, Aaron, és én..tudod holnap koncert és együtt megyünk-közölte velem a már jól isert tényt... Várjunk csak...azt momdta holnap koncert..de hiszen én is oda megyek!!!!
-ÚRISTEEEEEN!!!!-Sikítottam mire Jacob ijedten kérdezett vissza,hogy mi történt.
-ÁHHHHH!!!! ÉN IS ....MEGYEK!!HOLNAP!!ODAAA!!! AAA.....KONCERTREEEE!!!!!-Sikítottam.
-ÖMM....hát jó kedves Emily. Izé...holnap is így fogsz sikítani? -kérdezte vissza folytott nevetéssel.(HÁT NEM ÉDES?)
-Jajj...nagyon sajnálom..de egyszerűen mindjárt megveszek a boldogságtól!!!
-Akkor biztos valami nagy rajongó vagy.
-ÉN!!! A LEGNAGYOBB!! Ezért is történt,hogy csak másodjára vettem fel a telefonomat-mondtam kicsit szégyenkezve..- A SWEATSHIRT a csengőhangom..és hát...adtam egy kis koncertet a plüss...vagyis magamnak!??(hogy mi? Hát mégse mondhatom, hogy a kis plüssállataimnak énekelgetek unalmamban)
-Ez de édes!-mondta aranyosan Jacob.
-IMÁDLAK JACOB!! EGYSZERŰEN IMÁDLAAAAAAK!!!
-Hát..akkor én meg várom a holnapi találkozásunkat-mondta mire azt hittem leáll a szivem.
-Teee....Vá-vár-várod,hogy tal-...folytattam volna de közbe szólt.
-Hogy találkozzunk. Igen. De...most már a fiúk kezdenek furán nézni rám..szóval..lehetne,hogy chatelünk?
HOGY MIII??? JACOB KER MEG ARRA,HOGY CHATELJÜNK??? JACOB SARTORIUS??? Egyből igent mondtam azzal le is rakta, de egy percen belül egy üzenetet kaptam...

*Ismeretlen szám*

Itt vagyok hercegnő👑

Nagyot dobbant a szívem..majd vissza írtam.

*Én*
Én is itt vagyok..de...hercegnő?

*Ismeretlen szám*
Igen...miért nem egy hercegnő vagy?

Én elnevettem magam,majd vissza irtam.

*Én*
Hát...ha lehetek a TE hercegnőd😇

Idegesen vártam a választ,mert miután leírtam kicsit kezdtem kínosnak érezni a helyzetet...de úgy látszik Jacobnak ez nem jelentett nehézséget..mivel fél percen belül jött a válsz.

*Ismeretlen szám*
-Hercegnőm vagy...képet kaphatok?

HOGY MI?? JACOB KÉPET KÉR?? TŐLEM?? VAGYIS...RÓLAM?😱😱

Én amíg kiválasztottam egy viszonylag normális képet...addig Jacob egy becenevet állított be nekem.......
~Ismeretlen szám a következő becenevet állította be neked: Hercegnőm👑💗

Na hát akkor én jövök.... találjak ki neki egy becenevet? Inkább csak beírom azt,hogy Jacob👑💗

Mire visszaléptem a beszélgetésbe...addigra olyn üzenet várt..amit sose gondoltam volna

*Jacob👑💗*
OMG!! TE VALAMI BOMBA VAGY! Gyönyörű!!

Erre nem tudtam hirtelen mit írni...kissé elpirultam😶Aztán jött a következő üzenet.

*Jacob👑💗*
Most már még jobban várom a holnapi TALÁLKOZÁST.(ÚRISTEN....Ő VÁRJA...HÁT AKKOR SZERINTE ÉN MENNYIRE?)

*ÉN*
Ajj Jacob holnap találkozunk!! Viszont én most még pakolok és holnap hajnalban indul a gépem!!😍😍

*Jacob👑💗*
Jól van hercegnőm😁
Ha ideértél...hívj csak fel szeretnék eléd menni😅

HOGY MI??? JACOB? JACOB SARTORIUS ELÉM JÖN???

*Én*
Mindenképpen😇 Jó éjt Jacob😉

*Jacob👑💗*
Jó éjt HERCEGNŐM! HÍVJ MAJD.

Mondhatom...nagy vigyorral az arcomon fogok lefeküdni..az egyszer biztos..
Ránéztem az órámra...úristen!! ALUDNI KÉNE!!



Magcon Changed My Life{Jacob S.}   [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now