Most nem én kerültem kórházba,de talán ez így még rosszabb érzés volt.
Tudni azt,hogy a szerelmem anyja éppen kórházban fekszik,azért,mert valami vadbarom neki ütközött.Jó napot. Anyám hol van?-kérdezte Jacob amikor megérkeztünk.
Úgy éreztem be kell segítenem.
-Mrs.Sartorius kórtermét merre találjuk?-kérdeztem az ügyeletes nővértől.
-328. III.emelet,lift után jobbra.
-Köszönjük-mondtam gyorsan mivel Jacob már sürgetett.A kórterem előtt kicsit félve álltunk meg,majd Jacob bekopogott.
-Várj! Én inkább kint maradnék. Nem gond?-kérdeztem,mivel jobbnak láttam azt,ha egyedül megy be.
Válaszként egy gyors csókot kaptam.
-Itt várlak.Jacob fél óra múlva jött ki,s arcán vegyes érzelmek tükröződtek.
-Már túl van a műtéten. Jól van.-mondta mire melegség töltötte el a szívemet.
-Ez nagyon jó....-folytattam volna,de félbeszakított.
-Azt mondja,hogy ne látogassam meg többet.
-Hogy miii? De miért?
-Nem szeretné,ha így látnám...m
-De ez nem ér...jogod....
-Igen.Jogom lenne hozzá. De kitagadott.
-Nem...ez nem lehet. Jacob. Hogy? Mit mondtál? Kitagadott?
-Hát...jó nem teljesen,de innentől,amikor otthon vagyok,apám fog rám vigyázni.
-Nagyon sajnálom.
-Nem kell,hagyd. Gyere ide-mondta én pedig szorosan átöleltem.
-Mennyünk haza?
-Mennyünk.Amikor haza értünk,egy rakás szomorú fiúval találtam szembe magam.
Röviden elmeséltem a történetet.
-Hát..asszem' ennyi történt.
-Jacob. Mi itt vagyunk neked. Mint egy család.
-Tudom skacok,és tényleg..irtó hálás vagyok nektek ezért.
-Na..akkor nézünk egy filmet?
-Én inkább lefeküdnék aludni.Emily jössz?
-Jó éjt fiúk.~Másnap reggel~
A fiúk megint sokáig aludtak,szóval a reggeli vásárlás feladata ismét rám hárult.
A fiúk szép lassan szállingóztak le a konyhába,s mindenki örömmel fogadta a (szinte már szokásos) reggelimet.
A nap hátra levő része pihenéssel, filmezéssel, és zabálással telt.
Este azonban Jacobot felhívta az.....anyukája.Hosszú fél óráig beszéltek,majd Jacob lejött a szobájából.
-Mindent megbeszéltünk. Apa fog rám vigyázni amíg meg nem gyógyul anya. Utána pedig...... vissza utazunk Virginiába.
YOU ARE READING
Magcon Changed My Life{Jacob S.} [BEFEJEZETT]
FanfictionEmily Jankins vagyok egy átlagos 14éves lány Az átlagos nálam azt jelenti hogy kibaszott nagy FAN -MAGCON és sorozat fan Teljesen normális életet élek...vagyis éltem... Addig a bizonyos napig.