Reggel ismét Jacob mellett kelhettem. Nem is tudom,hogy hogyan lehetett volna ennél szebb reggelem. Vagyis már tudom.
Kéz-a-kézben mentünk le a konyhába,ahol a fiúk má vártam minket. Reggelivel.
Olyan isteni illatok szálltak felénk. De vajon mikor tanulhattak meg így sütni-főzni?!?Amíg ezeken gondolkodtam,a fiúk arcán hatalmas mosoly terült el. De az enyémen szerintem még nagyobb. Az engem körül-vevő emberek boldogok,így én is az vagyok. Nem mellesleg, azt a fiút akit a világon a legjobban szeretek, ismét magam mellett tudhatom.
Reggeli közben megbeszéltük,hogy hogyan fogjuk az utolsó közös hetünket tölteni. Igen. Egy hét. Pontosan egy hét és megyek haza. Bele gondolni is rossz,hogy mindent itt hagyjak.
-Na akkor,menjünk vásárolni.-pattantam fel a kanapéról, majd Jacobot is magam után húztam.
De mivel a többiek is egy helyben maradtak, így őket is egyesével kezdtem húzni az ajtó felé.Zara,Pull&Bear,Vans,Nike s a többi, s a többi. Rengeteg bolt,túl kevés idő.
Szerencsém van,hogy a fiúk is ruha mániások. Így legalább nem egyedül kellett vásárolnom.
A ruhákat megvettük,így szokás szerint kajálni mentünk. Megazokott helyünk,a BurgerKing,ahol már saját asztalunk is van.
Órákat is képesek vagyunk evéssel tölteni. Ott olyan jó ahangulat.A plázázás után elmentünk egy kis esti városnézésre. Rengeteg képet csináltunk,hiszen emléknek mindig jók az ilyesmik. Fagyiztunk is egyet, illetve Jhonny kűrtős kalácsot kért,Aaron és Blake vattacukrot, míg Jacob egy hatalmas nyalókáért esedezett.
Nagyon későn értünk haza. Vagyis inkább korán,mivel már hajnali 2 volt.
De hát megérte. Találtunk egy jó kis helyet,ahol karaokeztunk. A fiúkat persze sokan felismerték,és a rajongók képesek lettek volna órákig is sorban állni egy képért,vagy autógrammért, de a srácok most elhalasztották ezt. Fotózhattak,de autógramm nem volt.
Annyi mindent megtesznek értem.Úgy fognak hiányozni.
Sziasztok. Hát igen..Emily hamarosan haza utazik. De vajon mi lesz a Magcon és a lány sorsa?😱 Fogják majd tartani a kapcsolatot,vagy esetleg valmi teljesen más közbe jöhet?
Egyébként,szeretném megköszönni az egyre nagybb nézettséget. Hamarosan elérjük az 5K-t. Igen elérjük, mert ez a ti és az én közös érdemem.
💞K Ö S Z Ö N Ö M.💞
YOU ARE READING
Magcon Changed My Life{Jacob S.} [BEFEJEZETT]
FanfictionEmily Jankins vagyok egy átlagos 14éves lány Az átlagos nálam azt jelenti hogy kibaszott nagy FAN -MAGCON és sorozat fan Teljesen normális életet élek...vagyis éltem... Addig a bizonyos napig.