Reggel direkt mindenki korán kelt fel,kivétel persze Cameron. Ám amikor lementem a konyhába,még én is meglepődtem. Ugyanis egy hatalmas MagConos tortát láttam a pulton.
-Hát ez meg?-kérdeztem elkerekedett szemekkel.
-Ezt mi hoztuk össze az ünnepeltnek-mondta Gilinsky,majd magára és Johnsonra mutat.
-Woahh..fiúk..őszintén szólva,nem gondoltam volna,hogy ti ilyet is tudtok-mondtam,majd a 'sértés' után gyorsan megőleltem őket. Na erre az én kis Manóm is odaugrott egy ölelésért,akit követett Johhny, Taylor,Blake,majd szép lassan az összes többi dilinyósom. Egyszerűen imádom őket. Akármennyire is idegesítőek tudnak lenni. Például Daniel,amikor mindig azzal jön,hogy 'Smile for me.'
Igen az elmúlt hetekben kijött az új száma,amit persze imádok,de amikor a fürdő mellett esténként elhaladok, és azt hallom,hogy ezek a vadbarmok (akiket ha még nem mondtam volna elégszer imádok) ordibálva 'éneklik'.
Vagy Blake,amikor egy nap 6x mondja el ugyanazt az agyfárasztó faviccet.
Vagy Taylor,amikor elveszi a bandana-mat.
És még sorolhatnám mindenki hülyeségét,de elég ezeket naponta hallgatnom.-Mehetünk?-kérdezte Taylor,Cameron ajtaja előtt állva.
-Egy. Kettő. Hááá-roooooom..-BOLDOG SZÜLINAPOOOT!!!!!Cameron először fel sem ébredt. De tényleg. Hogy lehet túl aludni ezt a rettentő ordibálást?
Ekkor mivel nálam volt a legkevesebb cucc,úgy gondoltam,majd én felkeltem.
S ezzel a gondolattal együtt,olyan lendülettel ugrottam rá,ahogy csak bírtam.
Erre a válasz csak egy hatalmas nyögés volt.
-Boldog szülinapot te vénség!-kiabáltam,majd egy nagy cuppanós puszit nyomtam az arcára.
Ekkor megpróbált lelökni magáról,de Taylor gyorsabb volt, és ránk ugrott. Majd szép sorjábam a többiek is.
Szegény Cameron. Már tényleg sajnáltam. De nem tehettem semmit. Hiszen én is a rakás alján voltam.-Kösz srácok. Legjobb szülinapi ébresztés volt...-kezdte amikor végre (úgy öt perc után) mindeki lemászott róla....ám ekkor
-AZ OTT TORTAAAA???-kérdezte,majd egyből fel is pattant.-Héé!!! Most etted meg a fejemet ordibálta Jacob.
-Ahha...tök jó. Finom vagy- mondta,majdtovább folytatta a kézzel való evést.A torta épen maradt részét azonban inkább felszeleteltük,és elosztottuk. Bár,néha volt néhány kisebb vita,hogy Aaron fejét miért Blake eszi,vagy hogy Taylornak miért ette meg Cameron a fél arcát és hasonló szokásos ökörségek.
-Jajj..ez volt a legjobb reggelem.Kösz skacok!
-Várj csak amíg megnézed az ajándékaidat!-mondtuk mosolyogva.
-AJÁNDÉÉK?HOOOOL???-és ezt ordibálva futott ki az ajtón.
-Öhmmm....Nem zavar, hogy minden 'ajid' fent van a szobában?-kérdeztem nevetve,miközben utána indultam.
-Jah, tudtam én-kamuzott,majd irányt váltva vissza sietett a szobába. Igen. Ilyen egy érett 'felnőtt'.
YOU ARE READING
Magcon Changed My Life{Jacob S.} [BEFEJEZETT]
FanfictionEmily Jankins vagyok egy átlagos 14éves lány Az átlagos nálam azt jelenti hogy kibaszott nagy FAN -MAGCON és sorozat fan Teljesen normális életet élek...vagyis éltem... Addig a bizonyos napig.