Minden halad tovább

1.2K 70 1
                                    

-Micsoda?De mégis miért?Persze,nagyon örülök,hogy anyukád jól van. De miét utaztok vissza?
-Így látja jónak. De még nem fejeztem be. Velünk fogsz lakni egy ideig.
-Micsoda? De mi lesz a nagybátyámmal. Vagy a szüleimmel?
-Velük is beszéltem. És semmi akadálya...
-Na várj ehhez már le kell ülnöm.

Jacob elmesélt mindent,és tényleg örülök,hogy az anyukájának nincs semmi komolyabb baja.
Azt viszont,hogy velük tartsak Virginiába,nem tartom a legjobb ötletnek. Szeretem Jacobot,és a családját is. De nem biztos,hogy jó döntést hoznék,ha velük mennék.
Biztos,hogy szeretem Jacobot?

Hát,persze,hogy szeretem. Hiszen amióta 'ismerem' arra vártam,hogy elmehessek egy koncertre,ott találkozzak vele,és megölelhessem. Ehelyett sokkal több mindent kaptam tőle és a fiúktól. Egy új családot. Sok problémát,és töménytelen boldogságot.

~Következő héten~
Múlt héten nem sok minden történt velünk, Jacob anyukáját ma engedik ki a kórházból,ezért holnap "költözünk". Kicsit izgulok emiatt,de végül is úgy egyeztünk meg,hogy egy hetet leszek náluk. Utána...hát utána elvileg indulnom kellene haza.
De,hogy fogom tudni itt hagyni mindezt?
Vagy képes leszek rá egyáltalán?
Ez még a jövő titka.

~Másnap~

Indulunk. Indulunk Virginiába,ahol jelenleg lakni fogok a barátommal és családjával. Hát...mit ne mondjak..izgulok. Kissé félek,és még mindig nehéz felfogni, hogy Katáék csak így,egyszerűen,bele mentek ebbe az egész dologba. Persze adtak még egy kis költőpénzt,hiszen ez most nekem olyan mint egy nyaralás a nyaralásban. 2 az egyben.

#Az új ház

Jacobék háza meseszép,tágas,sok szoba,és fürdőszoba.
-Anya! Emily velem alszik ha nem baj.
-Jó,persze. Úgy látom fáradtak vagytok. Menjetek pihenni. Majd holnap kipakolunk.

-Szivem. Igazán nem muszáj itt aludnom. Jó lesz nekem a kanapé is.
Jacob emiatt a kifejezés miatt szinte röhögőgörcsöt kapott.
-Most mi van?Én csak nem akartam zavarni.-motyogtam mialatt éreztem,hogy a fejem tűzpirossá válik.
Jacob gyors puszit nyomott arcomra,majd válaszolt.
-Hahó!! Emily!! 3 vendégszobánk van. De én mégis veled akartam aludni,és akarok is.
-Tényleg?-képedtem el.
-Tényleg. Viszont,ha horkolni fogsz kizavarlak.-mondta majd rajtam tört ki a röhögőgörcs.
-Most mi van? Hallottalak én már téged horkolni!-mondta már ő is nevetve.

Gyorsan letusoltunk mindketten(persze azért MÉG külön-külön),majd bedőldünk az ágyba.
-Szeretlek.
-Én is téged- válaszolt,majd gyors puszit nyomott a homlokomra.
És ez volt a tegnapesti utolsó kép,mert elnyomott az álom.

Magcon Changed My Life{Jacob S.}   [BEFEJEZETT]Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora