#1.Nap
A hosszú repülőút után felfrissülés volt leszállni a gépről.
Hawaiin már a repülőtér is teljesen elvarázsolt. Hát még a szállásunk.Egy gyönyörű, családi ház szerű épületben fogunk "lakni" 2 hétig. Igen, ez viszonylag átlagos nászút lesz. Annyi különbséggel, hogy azért szerintem nem mindenki tölt Hawaiin a szerelmével 2 hetet.
A város csodálatosan szép. Most épp fél hét fele járhatunk. A parton sétálgatunk, miközben a naplementét figyeljük.
Annyira örülök, hogy annó eljöttem arra a koncertre, és, hogy előtte megtörtént az a bizonyos telefon beszélgetés. Azóta nem is sok minden változott. Én nem mentem haza Angliába, viszont már Jacobbal lakok egy gyönyörű házban, New Yorkban. A fiúkkal ugyan olyan jó barátságban vagyunk, sőt talán jobban is, és azóta már lassan mindannyian megtalálták a " nagy Őt" .
De mi még akkor is egy család vagyunk. Egy család leszünk akkor is, ha a világ teljesen más felén élünk, akkor is ha már mindenki házas lesz.
De most csak mi vagyunk házasok, és ennél jobb érzés a világon nincs.-------------------------------------------------------------
#2.Nap
A szállás valami fantasztikus! Tegnap, amikor megérkeztünk körbe se néztünk teljesen. De este amikor vissza értünk a partról..hihetetlen. Én el sem akarom hinni, hogy mind ezt a Magconosok intézték.
Vagyis csak a régi Magconosok. Sajnos az elmúlt 7 év alatt már nem túrnéztak, csak 3 évig, de a kapcsolatot tényleg mindenki tartja. A fanokkal pedig mindig van találkozó. Minden 4. hónapban, különböző városokban, különböző helyszíneken, és nem mindig ugyanazokkal a fiúkkal. Én is elszoktam menni az ilyen találkozókra.Szóval a házra vissza térve tényleg tátva maradt a szám.
Fel is hívtam Cameront, hogy megköszönjem neki mindezt.-Szia Cameron!
-Üdv az ifjú párnak! -köszöntött igazán "Cameronosan".
-Cam. Nem tudom, hogy pontosan ki intézte el ezt nekünk, de imádlak titeket!
-Ugyan már.. nem tudom miről beszélsz. Ez csak természetes... Na és mi lesz a mai program?
-Delfinekkel fogunk úszni!!
-Imádni fogod!
-Tudom. Szívesen beszélnék még, de lassan indulnunk kell. Add át a fiúknak az üdvözletünket!- búcsúztam, mivel tényleg mennünk kell, ha nem akarunk lemaradni, a delfinekkel való úszkálásról!~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jacob már egy ideje lent van a víz alatt. Éppen ezen gondolkodtam, amikor szóltak nekem, hogy Rolf ( a delfin) egyedül jött vissza és, hogy Jacob valószínüleg elvesztette az eszméletét.
Csodálatos. Jöhet a pánik roham.Eszeveszett módjára kezdtem a vízbe menni, és olyan gyorsan próbáltam úszni, mint még soha!....
Na hát, itt az újjabb rész, viszomt nem valami eseménydús.
Azért remélem tetszik, igyekszem majd a folytatással.❤
YOU ARE READING
Magcon Changed My Life{Jacob S.} [BEFEJEZETT]
FanfictionEmily Jankins vagyok egy átlagos 14éves lány Az átlagos nálam azt jelenti hogy kibaszott nagy FAN -MAGCON és sorozat fan Teljesen normális életet élek...vagyis éltem... Addig a bizonyos napig.