"Eltűntem"

2K 117 5
                                    

Másnap reggel arra ébredtem,hogy 20 nem fogadott hívásom és 50(!!!) olvasatlan üzenetem van. Mégsem kellett néznem,hogy kitől van mindez.De miért?
Ba***eg. Nem szóltam senkinek,hogy ma nem alszok otthon. Uhh...ezt jól elszúrtam. Azért remélem,nem fognak haragudni.
-Jacob! Cameron! Srácok!! VALKI!!
-Mi a baj? -Rontott be a szobába Cameron.
-Valaki haza tudna vinni?-kérdeztem mire mindketten elmosolyodtunk.

Beszálltunk a kocsijába. Gyönyörű fekete BMW-je van.
-Merre megyünk,hölgyem?
Hát..erre már olyan nevetőgörcs jött rám,hogy csak mutogatni tudtam,hogy merre kanyarodjon.

Mikor megérkeztünk,félve léptem be a kapun. Bár az kicsit megnyugtató volt,hogy Cameron is velem tartott.
Hát Emily...készülj egy nagy-nagy lecseszésre.
Benyitottam. Valaki a konyhában csörömpölt. Benéztem és Kata volt ott. Egy fokkal jobb mint ha Misa lenne. Na..hát akkor.Most. vagy. soha.
-Khmmm....szia...-köhintettem mivel ő éppen háttal állt nekem. -Ne haragudj.-mondtam s a földet hirtelen roppant érdekesnek találtam.
Szerencsére nem kezdett el velem kiabálni,mint ahogy bármely anyuka tenné. Ehelyett csak odarohant hozzám,és megölelt.
-Hol voltál?Miért nem szóltál,hogy nem alszol itt...és-emelte fel tekintetét-És ki ez a fiú? És hol van Jacob?
-Jaa...ő itt Cameron. Nagyon rendes srác, és Jacob egyik haverja. Ő hozott haza,mert náluk aludtam. Mármint Jacob-ékkal.- mondtam mialatt még mindig a földet bámultam.
-Jó napot!- köszönt Cam- elnézést,amiért nem tudták,hogy hol van Emily. De mindvégig jó kezekben volt.
-Ugyan már..kamaszodik...semmi baj..De..-nézett rám apró mosollyal...legközelebb azért szólj,bármi van.
-Rendben-emeltem fel végre a fejem-De mi lesz Misivel? Nagyon mérges lesz? Mikor mondjam el neki? És hogyan? Jajjj...ugye segítesz?És...-folytattam volna de Kata közbeszólt.
-Ne aggódj! Bízd csak rám.
-Köszönöm- öleltem meg,majd Cameron is csatlakozott.
-Öhmm...te meg mit csinálsz?
-Szeretek ölelkezni,-mondta,-majd még szorosabban ölelt.
-Na inkább menjetek el mindketten. Kirándulgassatok csak nyugodtan.
Azta!! Anya mikor volt valaha is ilyen laza?
-Ömm...biztos ez?
-Biztos-mondta határozottan majd elkezdett minket kiterelni.
-Hát..akkor szia- köszöntem mad Cameron is követte a példám.
-Sziasztok!!

-Ilyen jó fejek a szüleid?
-Jaaa..Nem...ő a nagybátyám barátnője. De az tuti,hogy százszor engedékenyebb,mint anya. Egyébként Angliában lakom. Csak a koncert miatt jöttem.
-Hát...többet kaptál mint egy egyszerű koncert élmény. Nem de?
-De!! Abszolút.-vigyorogtam a képébe.

Magcon Changed My Life{Jacob S.}   [BEFEJEZETT]Onde histórias criam vida. Descubra agora