Már 7 órakor kiszálltam Jacob mellől, az ágyból. Így egyszerűen nem lehet aludni.
Gyorsan felöltöztem, fésülködtem, fogat mostam blah blah... és leugrottam a kisboltba egy kis kajáért, hogy azért még így az utolsó reggel csináljak a fiúknak valami finom reggelit, plusz még magamnak is beszerzem az utazáshoz szükséges holmikat. Például..ki tudna jeges kávé nélkül repülni? Kihagyhatatlan.
Hát. Egy időre legalább felszereltem a fiúk hűtőjét. Vettem müzlit, gabonapelyhet, tojást, tejet, fánkot na meg némi gyümölcsöt is azért.
gyorsan neki álltam rántottát készíteni, de még készen sem voltam amikor a fiúk egyszerre jöttek le a lépcsőn.
-Na..akkor ha Em elmegy...ki fog minden reggel kaját készíteni?-kérdezte Daniel.
-Nem én..-hangozzak a válaszok.
-Nem baj srácok, amikor jövök, olyan svédasztalos reggeliket fogok nektek csinálni, hogy bepisiltek.
-Ez az én barátnőm- csókolt meg Jacob.
-Fiúk! Most már tényleg indulnom kéne. Nem akarom lekésni a járatot. Vagyis de. Igazából azt szeretném, ha eltörölnék az egészet, de nem lehet. Szóval készen vagytok már?
Még beugrottunk a nagybátyámékhoz, és nekik is megköszöntem mindent, igaz, hogy nem sok időt töltöttem velük. Hát igen a búcsú mindig fájdalmas, de ők csak mosolyogtak.
És igen. Itt állunk a repülőtér bejáratánál. Egy könnycsepp gördül le az arcomról, de Jacob letörli, és rám mosolyog. Na hajrá. Induljunk.
Épp be akartam csekkolni, amikor közölte velem a nő, hogy valami nem stimmel a jegyemmel. Aggódva fordultam hátra, hogy segítséget kérjek a fiúktól, ám ekkor .......
Tudom,tudom ez borzasztóan rövid rész,viszont egy kicsit kínozlak titeket azzal,hogy vajon mi lesz Em sorsa. És főleg,hogy miért hagytam abba a mondat felénél. Remélem majd izgatottan várjátok a folytatást,de egy ici-picit várjatok rá.💞
Tippeket komiba nyugodtan irjatok,hogy szerintetek mi lesz ezután.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Magcon Changed My Life{Jacob S.} [BEFEJEZETT]
ФанфикEmily Jankins vagyok egy átlagos 14éves lány Az átlagos nálam azt jelenti hogy kibaszott nagy FAN -MAGCON és sorozat fan Teljesen normális életet élek...vagyis éltem... Addig a bizonyos napig.