2 nap

921 66 15
                                    

Leszállok a repülőről.
Jacobtól virágot kapok.
Jacob barátnője vagyok.
Magcon koncertre megyek.
Megismerem a fiúkat.
Reggelit készítünk.
Vásárolgatunk.
Burger King-be megyünk.
Deszkázunk.
Megsérülök.
Kórházba kerülök.
Agyrázkódást szenvedek és elvesztem az emlékeimet.
Majd vissza kapom azokat.
Még több fiút ismerek meg a régi Magconból.
Cameron szülinapja.
Veszekedés.
Nagy kibékülés.
Állatkert.
Strandolás.
Vidámpark.
Filmezések.
Még több deszkázás.
Még több vásárlás.

Arra ébredtem,hogy az összes emlékem egy álomban jelent meg. Könny cseppek gördültek le az arcomon. Olyan sok mindent köszönhetek a fiúknak. Szebbé tették az egész nyaramat.
Csak sírok és sírok. De ez most nem olyan nagy zokogás. Inkább csak a könnyeim "potyognak". És ezek az öröm és a bánat könnyei vegyesen.
Egyszer csak egy kezet érzek a hátamon. Jacob az. Szép lasan simogatni kezd.

-Semmi baj Szívem. Majd meglátodmgatjuk egymást. Nagyin gyakran. Vagy amikor épp nem tudunk elutazni beszélünk telefonon, chatelünk és skypolunk vagy FaceTime-on is tudunk beszélni.
Sőt. Van itt neked valami. Kezdett el kutakodni a szekrényében. Egy pulcsit vett elő amin ez állt: "The Real Mrs. Sartorius" és még alá is volt írva.

-Kö-köszönöm.-motyogtam a vállába egy szoros ölelés közepette.
-Ugyan. Nics mit megköszönni. Ja..meg ma még a fiúktól is és tőlem is kapsz "saját termékeket".
-Köszönöm. Ti vagytok a legjobbak.
-Tudom.-mosolygott önelégülten.

A fiúknak ma is lesz egy koncertjük,így oda én is megyek. Csak előtte még össze kéne pakolnom az olyan cuccaimat,amiket már biztosan nem fogok felvenni a 2nap alatt.
Szóval elkezdtem kipakolni a szekrényemből,be abba az óriási bőröndömbe,amivel jöttem. Csak a nagy pakolás közepette vettem észre,hogy valójában ugyanannyi "új"vagyis itt vásáro

Fél négykor indultunk a koncira,ahova négy órára már oda is értünk.

A koncert hamar véget is ért. Vagyis szerintem gyorsan eltelt,hiszen minden percét élveztem. Bár amíg a fiúkkal voltam jó néhány koncira elmentem velük,de ez akkor is az utolsó...egy ideig.
A VIP résznél megint rengeteg rajongó volt, s megint akadt olyan aki velem is kért képet. Persze én örömmel állatam a kamera elé. Hiszen én is annak örülök, ha minden (vagy majdem minden) úgy történik,ahogyan azt én szeretném,és ahogyan azt elterveztem.

Mikor már az összes rajongó elment, akkor jött az én időm. A pólók,pulcsik és az egyéb saját márkás pólók még mindig ki voltak pakolva,így kedvemre válogathattam. Sőt konkrétan mindenből kaptam. És vokt amiből nem is csak egy darabot.
Így a késetem bővült 2 Cameron Dallasos pólóval és 1pulcsival és egy telefon tokkal, 3 Aaron Carpenteres felsővel, 1 Taylor Caniffes cica nadrággal, 2pólóval, 1pulcsival,1telefon tokkal,és 2 bandanával, majs jöhetett egy Jhonny- pulcsi, majd Danieles pólóból 2, Blake soráról pedig szinté egy póló és 2 nagyon király sapi,illetve 3 tok. És ekkor m3g hátra vokt a Roland os pulcsi illetve külön póló Huntertől és Brandontól. Na meg azért a Jacobos sapi sem maradhatott el, a pólók,pulcsi és telefon tokkal együtt.

Szóval úgy néztem már ki, mint egy szépen feldíszített Karácsonyfa...erre még Bart is hozott Magcon logós pólókból 5 darabot, pulcsiból 2at,plusz ellátott még 3 telefon tokkal. Hát...nem igazán tudom,hogy miért kptam ennyit,de ha ők szivesen adják,és elfogadom. És olyan szívesen adták,hogy majdnem elsírtam magam.
-Köszönöm szépen mégegyszer. Mindenkinek.
-Családi ölelés-kiáltott Cameron,mire mindenki körbevett.
-Uhh... elénekeljük együtt a Treat You Better-t?kérdeztem hirtelen.
-Neked bármit-mondták a fiúk,majd Cam elővett egy gitárt és kezdtük is. Ez kicsit más vokt, mint amit a közönség előtt énekeltek. Az mindenkinek szólt.
De ez...ez csak nekem,illetve nekünk.

Magcon Changed My Life{Jacob S.}   [BEFEJEZETT]Onde histórias criam vida. Descubra agora