Másnap reggel amikor felkeltem,még mindenki aludt. Jacob is. Olyan kis manó feje van!!És olyan cukin alszik! Nem volt szívem felkelteni,ígyhát úgy döntöttem csinálk valami reggelit.
Bementem a konyhába,de szinte semmi ehetőt nem találtam,ezért lememtem a közeli boltba. Vettem mindent ami csak az amerikai palacsintához kellhet,plusz telepakoltam a kosarat a kedvenc joghurtommal,és gabonapehellyel és mindenféle ehető(!!) dologgal amit csak találtam.
Szerencsére amikor visszaértem,a többiek még mimdig aludtak,így halkan kezdtem motoszkálni a konyhában.
Egy óra múlva hangokat hallottam, de akkorra már csak a tálalás maradt hátra.
Először Cameron lépett be a konyhába.
-Jó reggelt!Hmm...mi ez az illat?-momdtaa szemét dörzsölgetve,mad amikor kinyitotta tátva maradt a szája. Apró mosolyra húztam a számat.
-Felkeltenéda többieket is?-kérdeztem mire ő elordította magát hogy: KAJAAA!!!
-Fél percen belül már mindenki lent,volt,s nagyon örültek a kis meglepimnek. Ki tudja mikor ehettek ezek utóljára normális kaját?Reggeli után Cemron vázolta a napi tervet.
Ma is koncertezni mennek valami közeli városba.
-Emily! Gyere velünk! -mondta Cam kedvesen.
-Mehetek? -csillant fel a szemem.
-Persze-válaszolt Jacob kedvesen majd megpuszilta a holmokom.
-Jó.akkor én felhívom a nagybátyámat. Mikor indulunk?
-Délután háromkor elkéne indulni,ha még mászkálni akarunk a városban.
-Oké.Akkor én még átmegyek néhány cuccomért aztán fél 3ra itt vagyok.3órakor indultunk taxival. A hely ahova mentünk alig egy órára volt,de számomra nagyon gyorsan telt az idő.
Bementünk a belvárosba,ott is az első plázába. Hova máshova mennénk?
De a legjobb az egészben,hogy a fiúk is szeretnek vásárolni.
Ismételten jó pár táskával vonultunk végig a városon egészen a hotelig ahol ma alszunk. Természetesen Jacobbal egy szobába kerültünk,a többiek pedig a mellettünk levőkbe kettesével.A koncert gyorsan eltelt. A fiúk ma is remekeltek mint mindig. A sráok rengetek számot éekeltek,néhányan külön is
Jacob énekelte a Sweatshirtöt,Cameron a She Bad-et, majd Daniellel az All I Want-ot (nálam ezek a kedvencek szóval ezeknek örültem alegjobban)Vissza értünk a hotelba.
Bementem fürdeni.
Egy jó forró fürdő segít feldobni az estémet. Vagyis azt hittem.
Éppen kifelé szálltam a kádból,amikor meghallottam,hogy csörög a telefonom.
Kicsit gyorsabb akartam lenni a kelleténél. Hát ez úgy volt,rossz ötlet,ahogy kitaláltam. Amikor a lábamat emeltem, hirtelen megcsúsztam és hatalmasat estem.
A fejemhez kaptam. Iszonyatosan fájt. Majd a kezem is sajogni kezdett.
Na ennyit arról,hogy gyorsan felveszem a telefont.
-Jacob!!!!Gyereeee!!!-kezdtem el sírni.
-Emily!!!Mi történt?
-Elestem..gyere segíts!
-Emily!!!Be van zárva az ajtó!!!
-Francba....próbáltam mozdulni,de egyszerűen nem bírtam feltápászkodni.
-Nem tudok felállni. Szólj valakinek!
Egy percen belül Cameron törte be az ajtót.
-Mitörtént?-kérdezte,majd a kezemre mutattam (ja egyébként törölköző már volt rajtam-nem kell aggódni -legalábbis emiatt nem).
-Nagyon Fáj a kezem,és a fejem is...-kezdtem...aztán minden kezdett homályossá válni.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Magcon Changed My Life{Jacob S.} [BEFEJEZETT]
ФанфикEmily Jankins vagyok egy átlagos 14éves lány Az átlagos nálam azt jelenti hogy kibaszott nagy FAN -MAGCON és sorozat fan Teljesen normális életet élek...vagyis éltem... Addig a bizonyos napig.