A tegnap esti Állatkertezés mindenkit kellően kimerített,így sokan már a kocsiban kidőltünk, illetve otthon csak folytattuk az alvást.
-------------------------------------------------------------
Reggel még mindenki javában aludt,amikor felkeltem,így úgy gondoltam össze dobok egy jó kis reggelit.
A hűtőben találtam mindent ami egy finom gofrihoz kell,így legalább a reggeli bevásárlást is megúsztam.
A gofrik készen vannak, nutella,lekvár és puding az asztalon,tejszínhab szintén.
Már csak a fiúk hiányoznak az asztal mellől.
5perc múlva Aaron sétált le a konyhába, s csatlakozott a reggelim elfogyasztásához. Csak,hogy ő szó szerint az én reggelimet ette,az én tányéromról. De már nem akartam bele szólni,így csináltam magamnak egy másik adagot.
-Látod Em, ezért szeretlek ölelt,s puszilt meg.
-Na jól van éhen-kórást. Inkább egyed azt a gofrit,ha már elvetted.Lassacskán a többiek is felébredtek,s csatlakoztak hozzánk.
Amikor mindenki elfogasztotta a saját adagját, bevonultunk a szobákba, és össze pakoltuk a fürdő ruhákat,törölközőket, papucsokat,és a többi szükséges dolgot.
A strand bejáratánál állunk.
-Hé. Szerinted bemehetünk nagycsaládos belépővel?-kérdezi Cam.
-Óh..hát megpróbálhatjuk. De akkor izé... mi leszünk a meleg szülő pár vagy mi?- nevetett Tay.
-Hát hogyne...drágám.-öleli át Cameron Taylort.
-Naaa..csak semmi buzulás.-szóltam rájuk. Bemegyünk normál gyerek,illetve felnőtt belépővel.A "két nagy" megvette a belépőket,majs mehettünk is.
Amikor bementem az öltözőbe, hallotam, hogy néhány lány arról pletykál,hogy tényleg a Magcon-osokat látták-e.
Jajj..ha én nyár elején megláttam volna őlet valahol,főleg a strandon (hmm...póló nélküli fiúk,ezazz..),akkor tuti én is olvadoztam volna. De mostmár számomra teljesen normális,hogy lemennek a boltba (má ha nem engem küldenek le) ,vagy elmennek valahova közösen. Főleg,hogy általában én is velük vagyok.-Na de fiúk. Hol az izom?Hol a kocka has? -kérdeztem vissza folytott nevetéssel.
Na ennyi kellett, ahoz, hogy a folyosó közepén egy csapat fiú befeazítsen,és azt méregesse /nézegesse,hogy kinek jobb a hasa,vagy kinek nagyobb a bicepsze.
-Jól van izom agyak.-nevettem,úgy hogy már a hasam fájt. -Inkább menjünk.
(Bár azért nem volt olyan rossz látvány,na de otthon is tudnak izmot vagy hasat villantani ...és akkor legalább én leszek az egyetlen lány...ilyen ez a Magconos élet.)-Na szóval. A cuccot itt hagyjuk. Soha senki ne legyen egyedül. Sőt,inkább menjen együtt mindenki,hogy a csajok sárguljanak az irigységtől,hogy Emily ilyen adonisszal lehet mint én. Ja meg,hogy ti is itt vagytok.-nevetett Cam. Hát..ami azt illeti tényleg jól néz ki. De nekem akkor is Jacob a nyerő.
Na igen a lányok tényleg 'sárgultak az irigységtől'. Sőt Blake egy olyan viccet is elsütött,hogy a kínaiak szó szerint besárgultak az irigységtől. Kac kac kukac. Igazi Humor Herold. De mondjuk ez tényleg jó volt.
A nap végére ismét hullának éreztem magam. De gondolom a többiek is valahogy így lehettek ezzel.
A sok szúszdázás a fiúkkal,vagy az úszóversenyek rendesen kifárasztottak bennünket. Na meg nevettünk is sokat,amikor Jacob vagy Hunter nem mert lecsúszni egy-egy csúszdán. De az is jó volt,amikor Taylor kezéből kiesett a sültkrumpli.Hát ez a nap is jó volt. Már csak egy baj van. Hogy az együtt töltött (tényleg fantasztikus) napok,azt jelentik,hogy egyre közelebb van a haza utazásom.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Magcon Changed My Life{Jacob S.} [BEFEJEZETT]
ФанфикEmily Jankins vagyok egy átlagos 14éves lány Az átlagos nálam azt jelenti hogy kibaszott nagy FAN -MAGCON és sorozat fan Teljesen normális életet élek...vagyis éltem... Addig a bizonyos napig.