Utolsó napom itt New Yorkban. Hát,szép kis nyaram volt. Egyik felem sír,amiért itt kell hagynom,a másik pedig nevet,ha vissza gondolok a közös emlékeimre a fiúkkal.
Ma már tényleg muszáj mindent össze pakolnom. Persze a nagyja már megvan,de azért a kis apróságok még szana-szét hevernek a lakásban.
Fél háromkor végeztem a pakolással, s mivel nagyon kimerültem,na meg egy kicsit a fiúk is (persze,hogy ugráltattam őket), úgy döntöttünk,hogy pizzát rendelünk. Persze,nem hagyományos módon rendeltük, hanem németül. Az egyetlen gondunk az volt, hogy egyikőnk se beszél németül, csak Aaron és én tudtunk néhány szót. De legalább kipróbáltuk, hogy így milyen, és szerencsére jó pizzákat hozott a futár. Mire az összes pizzát elpusztítottuk,már négy óra is elmúlt, így úgy döntöttünk, hogy hatig van bő 2 óránk Vine-okat és musical.ly-ket csinálni. Persze nem úgy, hogy mindenki félre vonul, és egyedül nyugodtan csinálhatja. Áhh.. miért tennénk úgy, ha egy szobában is lehet mindenki, és röhöghetünk a másikon, miközben az tátog.
Este hatkor, mindenki bevánszorgott a szobájába, és elkezdtünk készülődni az estére. Ugyanis egy kisebb fotózásra megyünk. Már nagyon izgatott vagyok miatta, mert igazából én még sosem voltam ilyenen. Meg oké, hogy már láttam hasonlót, de ez most nem egyéni lesz, hanem emlék ként megyünk oda is. Lesz mindenkivel közös képem. Mármint nyilván már a fiúkkal van tele a galériám, és az övék is a közös képekkel, de ezeket a képeket most egy profi fotós fogja készíteni.
Megérkeztünk a Fotó Stúdióba. Huhh..hát egy hatalmas épület, három, vagyis HÁROM!!! szinttel. Azt tudtam, hogy az ilyesmik elég nagyok, na de, hogy ennyire?
A fotós elmondta nekünk, hogy először a kinti képeket fogjuk megcsinálni, mivel világosban azért csak jobb lenne nekik fotózni.
Mindenki választhatott magának ruhákat, így nagyjából egyforma ruhákban vonultunk ki először az udvarra, majd New York utcáira.
Kinti képből is készült vagy 100, na de bentiből. Még több. Készült olyan kép is, amikor mindenkin az egyen MagCon-os póló, illetve pulcsi volt. Készült Bandana-s kép mindenkivel, majd külön Tay-el és Cam-mel. Aaronnal Nirvana-s pólóban is fotózkodtunk, azután jött még néhány csoport kép, amikor Brandon a hátamon van, vagy épp ölelkezünk. Na meg persze készült egy csomó 'szerelmes' kép Jacobbal is. Az egészet nagyon élveztem, s amikor megnéztük a képeket, csak ámultam. Nagyon profi lett az egész. Persze, ezután Cam felhozta az ötletet, hogy csinálhatnánk egyedüli képeket is, amibe persze mindenki rögtön bele egyezett.
Fél tízkor értünk haza, úgy, hogy a legjobb képekből már kaptam egy keveset. A többit meg majd elpostázzák nekem haza. Igen. Az igazi otthonomba. Messze. Nagyon messze a fiúktól. A Szerelmemtől. De már megbeszéltük, hogy eljövök hozzájuk Hálaadáskor, ők pedig nálunk Karácsonyoznak, s egészen Szilveszterig maradnak. És így tovább.
De most már tényleg aludnom kéne, mert holnap délben indul a gépem. Viszlát New York.
Tudom,tudom,hogy rövid, de az energiát a következő részekre kell fordítanom😌.
YOU ARE READING
Magcon Changed My Life{Jacob S.} [BEFEJEZETT]
FanfictionEmily Jankins vagyok egy átlagos 14éves lány Az átlagos nálam azt jelenti hogy kibaszott nagy FAN -MAGCON és sorozat fan Teljesen normális életet élek...vagyis éltem... Addig a bizonyos napig.