" Woi ! Kau memang saja cari nahas kan !?? " Heize menendang kuat perut Younghee menyebabkan Younghee terhumbam ke lantai .. Heize menarik kuat rambut Younghee menyebabkan Younghee menjerit kesakitan minta dilepaskan ..
" Ahh .. Heize lepaslah .. Sakit ! " Younghee merayu minta untuk dilepaskan .. Heize mengendahkan rayuan Younghee dan menarik dengan lebih kuat ..
" Dah pandai nak melawan eh kau !? Kau tahu tak sebab kau kitorang kena kelas tahanan ? Tahu tak !? Sekarang aku tanya .. Mana HW kitaorang !? " Heize menarik rambut Younghee dengan lebih kuat ..
" Ahh ! Aku tak tahu laa .. A..ku dah letak dek..at meja korang masuk je ke..las tadi .. " Younghee menangis kerana keperitan rambutnya ditarik dan ditendang Heize ..
Pakk ! Satu tamparan kuat mengena muka Younghee .. " Kau fikir aku akan percaya apa kau cakap !? " Heize bangun dari duduk nya dan mengeluarkan keluhan berat .. Panas hatinya membara ..
Dushh ! Satu sepakan terakhir diberikan tepat mengena pada perut Younghee . " Kau ingat eh , kau takkan terlepas .. " Heize berkata sebelum berlalu pergi bersama Jimin ..
Younghee menangis keesakan di balik semak berdekatan kawasan sekolahnya .. Younghee tak tahu berapa lama lagi dia mampu menahan semua ini ..
" Gwenchana ?? " Seseorang tiba2 menegur Younghee membuatkan Younghee berhenti menangis .. Younghee memandang ke arah gerangan yang menegur nya ..
Younghee bangun dari duduknya dan pantas berlalu meninggalkan gerangan yang menegurnya tadi .
" Tu bukan adik Scoups hyung ke ? " Wonwoo yang terpinga2 apabila di tinggalkan Younghee semakin tertanya2 ..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rumah Younghee
Younghee masuk ke dalam rumahnya dengan perlahan kerana tidak ingin Scoups melihatnya dalam keadaan begini .. Pasti akan ditanya bermacam2 soalan ..
" Younghee ? " Langkah Younghee terhenti apabila mendengar suara yang sangat dikenalinya memanggil namanya .. ' Bastard ' Younghee berkata sendiri di dalam hati sebelum menoleh memandang Oppanya ..
Kceekk Pintu rumah mereka berbunyi menandakan ada orang masuk .. Younghee terkejut melihat gerangan yang masuk ke salam rumah dan cepat2 mengalihkan pandangannya ..
Wonwoo memandang ke arah Younghee mencari jawapan mengapa Younghee menangis tadi ..
" Younghee ?? Ni asal muka ada lebam2 ni ? Younghee gaduh ke !? " suara Scoups mula meninggi ..
" Ahh .. Sakitlaa .. " Younghee menolak tangan Scoups dari memegang kesan lebam di bibirnya .. " T..Tak Takde paper .. Younghee terlanggar dinding tadi .. " Younghee berbohong ..
" Tipu . Ni kesan kena pukul ni .. Younghee kena buli eh !? Siapa buat Younghee mcm ni .. " Scoups menyeliti setiap kesan luka yang terdapat pada Younghee .. Younghee diam tidak berkata hanya menundukkan kepalanya ..
" Younghee .. I'm asking .. " Scoups bersuara tegas apabila tiada respon dari adiknya ..
" Tak ! Younghee dah cakap Younghee terlanggar dindingkan !!? Hish ! " Younghee meninggikan suara pada Scoups . Wonwoo yang melihat sangat terkejut .. Younghee yang dia jumpa semalam tidak sama dengan Younghee hari ni ..
Younghee berlari naik ke biliknya .. Wonwoo melihat ke arah Scoups yang mengeluh berat .. Wonwoo semakin ingin tahu apa sebenarnya yang terjadi pada Younghee ..
YOU ARE READING
Housemate
FanfictionWatak & Perwatakkan JUNG TAEKWOON / LEO - Ego - Heartless ?? - Cold hearted - Tak suka campur orang KIM SHINA - Tomboy - Kasar - Degil - Tough girl - Best Buddyz Younghee WONWOO - Cold - Kawan Scoups - Pemalu - Innocent CHOI YOUNGHEE - Adik S...