Judo Class
" Ahhh .. Penatnya .. " Younghee berjalan masuk ke dalam bilik persalinan perempuan untuk menukar baju judo nya ke baju biasa . Younghee hanya bersendiri di dalam class judo kerana semua sudah balik . Sewaktu ingin menukar bajunya tiba2 pintu bilik persalinan itu di buka .. Younghee terkejut dan terus memandang kepada gerangan yang membuka pintu bilik tersebut ..
" YAH !!! MICHI SEO !? " Younghee memandang Wonwoo yang sedang menghampiri dirinya sambil smirk .. Younghee menjadi kalut lalu berganjak selangkah ke belangkah sehingga badannya bersentuhan dengan locker .. " Younghee shi .. Kenapa Younghee lari dari Wonwoo ? " Wonwoo bertanya sambil berhenti betul2 di hadapan Younghee .. Younghee memandang Wonwoo dan cepat2 mengalihkan pandangannya ke tempat lain ..
" Ani .. Ish .. Sanalah .. " Younghee cuba menolak Wonwoo tetapi Wonwoo cepat2 memegang erat tangan Younghee dan mendekatkan lagi mukanya pada Younghee .. " No .. Wonwoo takkan lepaskan selagi Younghee tak bagitahu Wonwoo apa maksud Younghee dekat Hospital haritu .. " kata lagi Wonwoo dengan pandangan yang serious pada Younghee ..
" Ma..Maksud apa ? Younghee tak faham laa .. Wonwoo .. Lepaslah .. Sakit tahu takk .. " Younghee tidak memandang tepat ke arah Wonwoo kerana tidak selesa di pandang begitu oleh Wonwoo ..
" ' Wonwoo tak faham pun perasaan Younghee .. ' Apa maksud Younghee dengan tu .. Explain .. " Wonwoo bertanya lagi dan mengunci tangan Younghee dengan lebih kuat pada locker .. Younghee memejam matanya kuat kerana pergelangan tangannya terasa perit digenggam oleh Wonwoo ..
" Younghee ! Explain ! " Wonwoo
meninggikan suaranya pada Younghee membuatkan Younghee sangat terkejut + marah kerana Younghee tidak suka apabila ada orang menjerit padanya ..Younghee mengetap bibirnya kuat dan terus mengigit kuat tangan Wonwoo yang mengunci tangannya .. " AHHHH ! " Wonwoo menjerit kesakitan dan Younghee mengambil peluang untuk melepaskan dirinya tetapi malangnya Wonwoo lagi cekap darinya .. Wonwoo menggenggam tangan Younghee kuat ..
" Yahh !? Susah sangat ke nak cakap ? " Wonwoo menarik nafas tercungap2 menahan sabarnya ..
Younghee menarik nafasnya dalam2 terasa beban .. " Naneun Neorul johahae ! " Younghee menutup matanya dan jujur dengan perasaannya .. Younghee membuka matanya apabila merasakan suasana diam seketika . " Puas !? " Younghee memandang ke arah Wonwoo yang kaku di tempatnya ...Wonwoo melepaskan genggaman tangannya pada Younghee perlahan2 .. Tiba2 Wonwoo tergelak dan membuatkan Younghee memandang ke arah Wonwoo .. Dah kenapa budak ni .. Wonwoo memandang ke arah Younghee dan tersenyum nipis .. " Kan senang cakap dari tadi tak payah Wonwoo berlakon tough tadi .. " Younghee tercengang dan tak percaya apa yang berlaku .. Wonwoo yang berada di hadapannya kini bertukar 100 % dari seorang yang bad boy menjadi sweet guy dengan senyuman yang terukir manis di bibir nya ..
YOU ARE READING
Housemate
FanfictionWatak & Perwatakkan JUNG TAEKWOON / LEO - Ego - Heartless ?? - Cold hearted - Tak suka campur orang KIM SHINA - Tomboy - Kasar - Degil - Tough girl - Best Buddyz Younghee WONWOO - Cold - Kawan Scoups - Pemalu - Innocent CHOI YOUNGHEE - Adik S...