" Anyeohaseyo .. "
" Kau buat apa dekat sini ..? " Shina bertanya pada Leo yang sedang berdiri kaku di hadapan mereka dengan bag luggage di sisinya .. " I'm gonna leave here .. " Leo menjawab selamba .. " Siapa yang benarkan ? " Tanya Shina terkejut dengan jawapan Leo . " Younghee .. " Leo memandang ke arah Younghee sambil tersenyum .. Younghee menyelan air liurnya yang terasa perit di tekaknya apabila merasakan ada mata api yang membara sedang menjeling ke arahnya ..
" Oppa ! Masuk laa .. Dekat luar kan sejuk .. Sini Younghee bawa bag . " Younghee menukar topik dan segera mengambil bag Leo untuk dibawa masuk ke biliknya . Leo mengekori Younghee dari belakang .. Wonwoo menggosok belakang tengkuknya pening dengan apa yang berlaku .. Wonwoo merasakan tidak selesa merasakan dirinya ditenung .. Shina dan Scoups memandang nya inginkan penjelasan dengan wajah Shina yang kemerah-merahan membuat kan Wonwoo menjadi kelu ..
" Chica Molla ! Chica - ro ! " Wonwoo mengangkat tangannya menandakan dia benar tak tahu apa2 .. Shina mengetap bibirnya geram .. Shina menyandang kaki Wonwoo sebelum naik masuk ke dalam biliknya . " Argh ! Bwoya ! " Wonwoo meraung kesakitan menahan perit kakinya yang di tendang Shina sedang kan dia tak bersalah .. " Hyung !! " Wonwoo merengek memanggil Scoups kerana Scoups mentertawakan diri nya dan bukannya membantu .. " Mian .. Sini .. " Scoups menghulurkan tangannya membantu Wonwoo bangun dari duduknya dan berjalan ke ruang tamu .
~~~~~~~~~~~•~~~~~~~~~~~~
" Ahh .. Beratnya .. " Younghee mengadu bag Leo terasa sangat berat bagaikan ada batu bata di dalamnya .. Leo tersenyum sinis memandang Younghee yang mengeluh kecil .. " Komawo , Younghee . " Leo berkata sebaik melabuhkan punggung nya pada katil yang sangat dirinduinya .. " For ? " Younghee bertanya kembali sambil memandang Leo ..
" Thanks sebab percaya dekat Oppa .. " Leo menjawab sambil melirik matanya memandang ke arah Younghee yang sedang duduk di kerusi almari make up .. Younghee tersenyum nipis dan bangun dari duduknya dan berjalan ke arah Leo .. " My pleasure .. But ! Ingat eh janji Oppa ... Kalau Oppa buat Shina sakit hati lagi .. Oppa tahu laa nasib Oppa dekat mana time tu . " Younghee memandang Leo dengan pandangan sinis sambil menghulurkan kelingking nya ke arah Leo agar Leo berpegang pada janjinya .. " Promise ? " Younghee bertanya sekali lagi pada Leo . Leo ketawa kecil dan menganggukkan kepalanya .. " Promise .. "
" kkamjjagiya ! " Younghee terkejut apabila sebaik sahaja membuka pintu biliknya terdapat Shina berdiri di muka pintu dengan pandangan api yang membara .. " Ahh .. Shina ! Terperanjat aku .. " Younghee terus merebahkan badannya di atas katil .. Shina hanya berdiri di situ dengan muka tidak puas hati ..
" Asal kau buat macam ni dekat aku ? Hari tu kau yang Beria halau dia keluar dari rumah . Now what ? " Shina mula menyatakan perkara yang dia tidak puas hati pada Younghee .. Younghee mengugut bibirnya mencari alasan untuk soalan Shina .. " Ahhh ~~ Jangan lah marah .. Huh ? Aku Just ... Bosan .. Bosan sebab selalunya kan kita ada Leo Oppa .. Rasa tak lengkap je rumah ni dia takde . " Younghee berkata dengan manjanya pada Shina agar Shina dapat menerima alasannya itu tetapi malangnya Shina tak ..
" Okay Okay Fine .. Sorry .. Janhan lah pandang macam tu .. " Shina menjeling Younghee geram menahan sabar nya .. Kalau bukan sebab sayang kawan dan lama Younghee lunai dia kerjakan .. " Okay , Aku janji .. Kalau dia sakit kan hati kau , apa2 kan kau ... Aku halau dia Okay ?? Jangan lah marah .. Huh ? " Younghee cuba untuk memujuk Shina walaupun dia tak pandai untuk memujuk orang tetapi di cuba kan juga ..
" Ahh ~ Shina ~~ " Younghee menggoncang tangan Shina apabila Shina tidak memberi sebarang respon pada dirinya .. " Ahh .. Arasso .. " Shina mengalah dengan Younghee dan ingin melangkah keluar dari bilik Younghee untuk ke biliknya .. " Shina ! " Younghee menjerit memanggil Shina sebelum Shina melangkah keluar .. " Apa ..? " Shina bertanya malas .. " SARANGHAE ! Muahh ! " Younghee menunjukkan jarinya yang di bentuk menjadi love dan flying kiss pada Shina .. Shina ketawa kecil .. " Haish .. " Shina terus melangkah keluar dari bilik Younghee dan ke biliknya .. " Macam mana laa nak marah dengan budak ni .. Ada je cara dia .. Haish .. " Shina menggosok belakang tengkuknya dan berjalan ke biliknya ..
YOU ARE READING
Housemate
FanfictionWatak & Perwatakkan JUNG TAEKWOON / LEO - Ego - Heartless ?? - Cold hearted - Tak suka campur orang KIM SHINA - Tomboy - Kasar - Degil - Tough girl - Best Buddyz Younghee WONWOO - Cold - Kawan Scoups - Pemalu - Innocent CHOI YOUNGHEE - Adik S...