Tak Boleh Nak Letak Lagu .. But Kalau ada lagu Seventeen - Rock .. Enjoy your reading with thats song .. 😉
" Younghee .. "
" Wonwoo .. Wonwoo buat apa kat sini ? " Younghee bertanya dengan nada yang menunjukkan dia terkejut dengan kehadiran Wonwoo di situ ..
" Wonwoo rasa Wonwoo yang patut tanya soalan tu . Younghee buat apa kat sini ? " Tanya Wonwoo dengan nada yang tegas dengan tangan yang bersilang pada dadanya .. Younghee menelan air liurnya melihat wajah Wonwoo yang seperti ingin menerkamnya hidup2 ..
" Younghee , jumpa kawan Younghee laa .. " Younghee menjawab soalan Wonwoo dengan tangannya ditunjukkan pada Jungkook yang sedang terpinga2 dengan apa yang berlaku ..
Wonwoo memandang Younghee dengan senyuman sinis terukir di bibirnya .. " Kawan ke BOYFRIEND ? " Tanya Wonwoo lagi dengan sinis ..
" Apa Wonwoo ni .. " KAWAN laa ... KAWAN . " Younghee memandang Wonwoo tidak puas hati dengan soalan pedas dari Wonwoo ..
Jungkook memandang Younghee dan Wonwoo bergilir .. Jungkook dapat merasakan ada sesuatu akan berlaku di antara mereka .. " Ermm .. Hyung .. Saya Jungkook kawan Younghee . Kitaorang cuma kawan .. Saya harap Hyung tak salah faham sebab saya dan Younghee cuma nak siapkan assignment yang cikgu kasi . Kalau hyung tak caye .. Hyung boleh duduk sekali tengok kitorang buat . " Jungkook menjelaskan pada Wonwoo perkara sebenar agar dapat membetulkan salah faham antara mereka ..
Wonwoo terdiam mendengar jawapan dari Jungkook . Lalu memandang ke arah Younghee .. Younghee menjelingnya dan mengeluh .. " Errghh ... " Younghee mengemas barangnya masuk ke dalam bag .. " Jungkook mian . Kita sambung esok okay ? " Younghee berkata pada Jungkook dan Jungkook sekadar mengangguk sudah masak dengar sikap temper Younghee .. Younghee bangun dari duduknya dan meninggalkan Wonwoo bersama Jungkook ..
" Younghee .. Younghee sabarlah . "
Wonwoo cuba mengejar Younghee yang sudah jauh meninggalkannya .. Wonwoo menarik tangan Younghee apabila berjaya berjalan beriringan dengan Younghee .." BWO !? Tak puas lagi nak malukan Younghee depan kawan Younghee !?? " Younghee menepis tangan Wonwoo dari tangannya kerana terlalu marah pada Wonwoo ..
" Fine ! Sorry .. " Wonwoo berkata pada Younghee menyesali sikapnya tadi ..
" Tak .. Masalahnya Younghee tak faham .. Kenapa Wonwoo sibuk sangat pasal Younghee ? Even Scoups oppa pun tak macam tu .. " Younghee berkata lagi tidak puas hati dengan Wonwoo ..
Wonwoo terdiam dan melihat terus ke anak mata Younghee .. " Wonwoo cumaa ... Cuma .. " Wonwoo tak mampu menghabiskan ayatnya ..
" Bwo !? " Younghee berkeras ingin jawapan . Wonwoo memandang Younghee tajam tak tahu apa perasaannya sekarang .. " dangsin-eun molla !? ( Awak tak tahu ? ) " tanya Wonwoo lagi pada Younghee ..
" NAE !? Chica molla .. Barae ! Barae !! " Younghee berkata lagi membuatkan Wonwoo tak mampu lagi menahan sabarnya ..
" Naneun neoreul johahae , pa bo - yah ! ( I like you , stupid ! ) " Younghee kaku mendengar apa yang di nyatakan oleh Wonwoo .. Wonwoo menarik nafasnya laju dan memandang ke arah Younghee tajam . " Puas !? " Wonwoo berkata lagi ..
" Younghee ingat Wonwoo nak sangat ke tunggu Younghee habis sekolah , habis kerja ? Younghee ingat Wonwo nak sangat ke ikut Younghee pergi mana2 yang Younghee nak ? Ani .. Tapi Wonwoo buat sebab Wonwoo tak nak apa2 terjadi dekat Younghee . Faham !? Younghee nak cakap Wonwoo bodoh ? Yes .. Wonwoo bodoh sebab suka dengan orang yang takde perasaan macam Younghee . Yang tak sedar kehadiran Wonwoo .. Yang tak sedar apa Wonwoo buat untuk Younghee .. Nae ! Ara ! Arasso ! " Wonwoo meluahkan perasaannya yang telah lama terbuku di hatinya pada Younghee ..
YOU ARE READING
Housemate
FanfictionWatak & Perwatakkan JUNG TAEKWOON / LEO - Ego - Heartless ?? - Cold hearted - Tak suka campur orang KIM SHINA - Tomboy - Kasar - Degil - Tough girl - Best Buddyz Younghee WONWOO - Cold - Kawan Scoups - Pemalu - Innocent CHOI YOUNGHEE - Adik S...