" Am I just a doll for you ? pick me If you want and throw me if you don't ? Look .. If you're not serious with our relationship we can end it .. I'M DONE ! " Shina terus bangun dari duduknya dan ingin berlalu pergi .. Walaubagaimanapun , Leo sempat menghalang Shina dari pergi meninggalkan dirinya .. " Wait .. I'm sorry .. I'll be better .. Okay ? " Leo berkata pada Shina sambil menggenggam tangan Shina erat agar Shina dapat memaafkan dirinya ..
Shina sinis sambil melepaskan tangannya dari genggaman Leo .. " Sorry ? It don't mean a thing from you . Did you think
That everything's fixed with just one word ? So that you can feel better ? " Shina berkata lagi .. Leo terdiam tidak berkata apa2 .. " Shina nak tahu satu benda je .. Mana Leo yang Shina kenal dulu ? Yang selalu ... " Shina melepaskan keluhan tidak dapat meneruskan kata-katanya
. Shina ingin melangkah pergi tetapi dimatikan langkahnya .." What I want ... is not that much . " Shina menghabiskan kata-katanya sebelum melangkah masuk ke bilik nya .. Leo terduduk sambil meraup wajahnya . Shina terduduk di katil bilik nya tidak tahu apa yang bermain di fikirannya sekarang .. Shina cuma inginkan Leo yang dulu .. Yang selalu ada untuk dirinya dan tidak pernah berhenti menyatakan perasaannya pada dirinya . Shina tak minta banyak .. Dia hanya ingin Leo .. Perubahan Leo membuatkan dirinya merasakan dirinya tidak penting untuk Leo lagi dan Leo hanya bermain dengan perasaannya . LAGI ..
~~~~~~~~~•~~~~~~~•~~~~~~~~~
Younghee sedang sibuk membersihkan dapur selepas memasak untuk breakfast .. Younghee bersiap seperti biasa bersedia untuk ke Class .. " Dah siap ? " Wonwoo menegur Younghee sebaik sahaja turun dari biliknya .. Younghee tersenyum dan sekadar mengangguk kepalanya .. " Jom . " Wonwoo menghulurkan tangannya dan Younghee menyambut tangan dengan gembira .Beep .. Beep ..
Shina mengeluarkan phone dari poket apabila phonenya vibrate menandakan ada text masuk ..
Leo : Oediyya ? ( Awak kat mana ? )
Shina mengeluh kecil dan hanya membiarkan text tersebut tidak berbalas ..
Leo : Jangan seen je ..
Leo : Shina - Ahh ..
Leo : Shina .. Leo tanya ni ..
Leo : Shina , I'm sorry Okay .. Jangan buat Leo macam ni please .. Leo ada benda nak cakap .. Shina kat mana ?
Leo : Shina !
Shina beramas rimas apabila Leo spam bermacam2 padanya ..
Leo : Okay , that's it .. Leo ada depan U Shina .. Baik , Shina balas sebelum Leo terjah masuk U Shina ..
Leo : Leo tak main-main Shina ..
Leo : Hana !
Leo : Dul !
" ARRRRGHHH ! " Shina menjerit geram kerana diperas ugut lagi oleh Leo .. Semua yang berada di dalam library U memandang ke arah nya ..
" Apa pandang² !? Buat jelah kerja ! Sibuk je ! " Shina memarahi mereka yang memandang ke arahnya sambil tangannya sibuk mengemas buku-bukunya masuk ke dalam bag nya .. Shina segera keluar dari library dan segera mencari kelibat Leo ..
Leo yang baru sahaja ingin melangkah masuk ke dalam U untuk mencari Shina terhenti apabila melihat Shina menghampiri dirinya .. Shina memandang Leo lama dan menjeling Leo sebelum jalan pergi meninggalkan Leo .. Leo tersenyum .. ' Tak pernah tak menjadi .. Hahahaha .. ' Leo kegirangan kerana setiap kali dia mengugut Shina apa2 pasti akan berjaya .. Hahahaha ...
YOU ARE READING
Housemate
FanfictionWatak & Perwatakkan JUNG TAEKWOON / LEO - Ego - Heartless ?? - Cold hearted - Tak suka campur orang KIM SHINA - Tomboy - Kasar - Degil - Tough girl - Best Buddyz Younghee WONWOO - Cold - Kawan Scoups - Pemalu - Innocent CHOI YOUNGHEE - Adik S...