Bölüm Şarkısı:
Avolnation - SailTunadan:
"Ne demek istemiyorum"
"Sadık bir sakin olurmusun lütfen ," "Sen sus Asuman, o şirketin geleceği benden sonra sensin ve ne demek istemiyorsun, istesen de istemeden de benden sonra o şirketin başına sen geçeceksin Tuna, bu konu burada kapanmıştır."Yine yapmıştı yapacağını aşşağılık herif.Bu konu daha fazla üstelersem yine şiddete baş vuracağını biliyorum.Ne kadar üvey babam da olsa karşılık veremiyordum.
Sinirle yerimden kalkarak yanından çekip gittim."Tuna gel buraya" Takmadım.
Beyaz ve uzun koridorun sonuna geldiğimde kısa ve dar odama açılan merdivenden tırmadım ve hızlıca kapıyı kilitledim.Loş ışığın hakim olduğu odaya girip koyu renkteki gardıropun üstündeki valizi yere indirdim.Koyu renkteki dolabın kapaklarını açarak hızlıca eşyalarımı valize doldurmaya başladım.
Bu evde pek sık kalmıyordum.Okul açıldı diye bir süre burada kalmam gerekti.Normalde kendime ait bir bir dairem vardı ve genelde orada kalırdım.
Eşyaları valize yerleştirdiğide valizi de alarak kapıyı tekrar açtım ve kısa merdivenleri de aşarak salona geçtim.Annem bej rengindeki deri koltukta kafasını iki elinin arasına almış otururken Sadık da hemen karşısındaki tekli koltuktaydı.Beni görünce Sadık tekrar ayaklandı ve "Nereye?" diye sesini yükselterek sordu. "Senin olmadığın bir yere." bunu ona bakmadan söylemiştim.Annem kolumu tutmaya çalışarak "Tuna," dediğinde sesi ağlamaklı çıkmıştı.Valizi yere bırakarak annenin kafasını ellerinin arasına aldım."Anne ,lütfen." gözünden bir damla yaş düştü.Bu kadının ağlamasına dayanamıyorum.Şu lanet olasıca adam gelmeden önce bu evde hiç kavga olmadı.
Dayanamayarak ellerimi annemin suratından çektim ve hızlıca Sadık denen adama doğru ilerledim. Sıktığım yumruğumu suratının ortasına geçirdiğimde annem ufak bir çığlık attı.Sadık affallayarak kalktığı koltuğa düştü.Annem beni geri çekmeye çalıştığında Sadık bana alev saçan gözler ile bakıyordu.Kolumu annemden kurtarıp arkamı döndüm ve valizi de alarak çıkış kapısına doğru ilerledim.
Askılıktan ceketimi ve arabanın anahtarlarını alarak dışarı çıktım.Arabaya geçtiğimde derin bir nefes verdim.Cebimden sigara pakedini çıkararak bir dal yaktım.
Bir bok olsa ve şu adam ölse de annem kurtulsa ellerinden.Sadık annemi zorla tutmuyordu sadece annem yanlış adama aşık oldu.
Aile sorunların yetmiyormuş gibi birde Begüm denen kız çıktı başıma.Başından beri biliyordum bana karşı bir şeyler hissettiğini,yiyecekmiş gibi bakmasından belliydi.
Sigarayı söndürerek camdan dışarı attım ve arabayı çalıştırdım.Biraz kafa dağıtmaya ihtiyacım vardı ve arabayı Araf Bara doğru sürdüm.
Arabayı mekanın önünde durdurduğumda ceketi de alarak dışarı çıktım.Kapıdaki adamlara kafamla selam verip içeri girdim.İçeri de ağır bass'lı bir şarkı çalıyordu ve dans pistinde millet kendinden geçmişçesine dans ediyordu.Dans edenlere yaklaşmamaya dikkat ederek yanlarından geçtim ve bar tezgahının önündeki sandalyeye oturdum.Kafamı kaldırıp önüme baktığımda kızın birini yerde gizlice şişeyi kafaya dikmiş bir şekilde beklemiyordum.Beni farketmiş olacak ki aniden öksürmeye başladı."Şey, kusura bakma " dedi ve sırıttı.Ayağa kalkmaya çalıştığında Cüneyit kıza "Aysun ,yeter artık bütün içkileri bitirmeyi mi planlıyorsun" kız gözlerini devirerek "Gizlice içki de içirtmiyorlar"diye söylendi ve "İstediğim kadar içerim Cüneyit" diye seslendi.Cüneyit bu mekanın barmeni ve ortağıydı.Eski bir dostumdur, ne zaman canım sıkkın olsa buraya gelirdim.
İsminin Aysun olduğunu öğrendiğim kız sarsak adımlar ile bana doğru geldi ve "Ne alırsın yakışıklı?" diye sorduğunda Cüneyit hemen yanında bitti."Aysun git işinle ilgilen,ben bakarım buraya " dediğinde kız oflayarak gitti."Bu kim lan," diye sorduğumda "Kuzenim,ailesi bir süreliğine yurt dışına çıktı ve kız üstüme kaldı.EE ne içersin dostum." "Hmm,sen bana her zamankinden ver " dediğimde "Hemen geliyor." dedi ve arkasındaki içkilerden birini kapıp büyük bir bardağa doldurmaya başladı.Bardağı önüme koydu ve diğer işleri ile uğraşmaya başladı.Bardağı alıp tam kafama dikeceğim sırada yanımda birinin varlığını hissettim ve hiç aldırış etmeden bardaktaki sıvıyı mideme indirmeye başladım."Seni bir süredir buralarda görmüyordum." bu ses Meyra'ya aitti.Bardağı indirdiğimde Meyraya baktım ve "Sende hala buralarda sürtüyorsun." diye net bir ses ile cevap verdim."Bana bir sürtükmüşüm gibi davranmasan artık" diye çıkıştığında "Ne yani,yalan mı söylüyüm sırf bir kızı kıskandığın için eski sevgilisinin dudaklarına yapışan benmiydim." Cevap vermemişti.Ayağa kalktığımda kolumdan tuttu ve "Hadi ama Tuna,beni sevdiğini sende biliyorsun o sarışın yellozla zamanını harcama" yapmacık bir kahkaha attım."Seni sevdiğimi mi?" ona döndüm."Senin sarışın yelloz dediğin kızın bir tırnağı kadar değerin yok gözümde." dedim ve kolunu çekip çıkışa doğru ilerledim.
Herkes neden Alyayı elde etmek istediğimi düşünüyordu.Tamam kabul hoş kız ama o masum.Benim koyu karanlığıma bulaşamayacak kadar beyaz ve masum.
Arabayı evin önünde durdurduktan sonra arabadan çıktım.Bagajdaki valizi aldım ve bagajı kapattım.Arabayıda kitledikten sonra eve doğru ilerledim.Anahtar ile kapıyı açtım ve içeri girdim.Işığı açtıktan sonra salondaki müzik setindeki en son çalan parçayı devam ettirdim.Avolnation - Sail şarkısı evin sessizliğini bozarken ben mutfağa yönelmiştim.Mutfağın loş ışığı etrafı doldururken buzdolabını açtım.Buradan bir sonuç çıkarmak gerekirse şu olacaktı; bir an önce mutfak için alışverişe çıkmam gerek.Buzdolabının içi bomboştu ,ne güzel.
Buzdolabını kapatıp oturma odasına geçtiğimde kendimi uzun L şeklindeki siyah deri koltuğa attım kendimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığımdaki Sen
Teen Fiction"Siyah çünkü onda buluyorum kendimi, yaşama sebebimi, hayat felsefemi. İşte siyah bu demek bazıları için karanlık bazıları için Aydınlık demek..."