''Lan sen kimsin de o kadına talip geliyorsun.''
''Ayyy kız sen buna nasıl inanıyorsun!''
''Bu kız orospuya benziyor sen hala çay içelim diyorsun!''
''Yapma etme teyzecim adam para hastası!''
''Siz hiç olmadınız. Ahanda şuraya yazıyorum 1 aya kalmaz ilişkiniz biter!''
''Ya amca bir git! Gelmişsin 80 yaşına, azrail seni almayı unutmuş, sen hala 20'lik kız arıyorsun.''
Yastığı alıp yüzüme bastırdım. Kendimi öldürmek istiyordum vallahi. Kardeşim Fatmanur salonda, yine ve yine evlenme programını açmış bağırarak yorum yapıyordu. Bu kız vallahi zır deli. Kız gelmiş kaç yaşına hala evlenme programını izleyip teyzeler gibi bağırarak yorum yapıyor.
''FATMANUR! Sus artık kızım ya! Bir uyutmadın ha!''
Diye bağırmamla sesin kesilmesi bir oldu. Mutlulukla başımı yastığa koyacakken Fatmanur'un sesi yeniden geldi.
''Tühh sana be! Adam sanmıştım seni lan.''
Az önce telefon sesi de gelmişti. Acaba Fatmanur telefonla birisiyle mi konuşuyor? Fatmanur'un sevgilisi mi var? Lan! Gebertirim o piçi. Hızlıca yatağımdan kalkıp, salona giderken hala Fatmanur'un sesi geliyordu.
''Sen var ya sen! Adam olmazsın oğlum!''
Salona geldiğimde gördüğüm görüntüyle ağlamak istedim.
Hayır Fatmanur'a bir şey olmamıştı.
Hayır Fatmanur telefonla konuşmuyordu.
Evet Fatmanur evlilik programında ki bir adama saydırıyordu. Gözlerimi kapatarak seslice bir nefes çektim ciğerlerime.
''Fatmanur. Kardeşim. Canım benim. Seni öldürmemem için bir neden söyle!''
Cümlenin başında tatlı olan sesim gittikçe sinirli çıkmıştı. Biz ona bir şey oldu diye endişelenelim. Hanımefendi aslında gitsin evlilik programına saydırsın.
''Abi ne oldu ya? Ne yaptım? Haa susmamı söylemiştin dimi.''
''Hadi onu da geçtim bir şey oldu sandım sana!''
''Oyşş benim canım abim, benim için korkmuş mu?''
Diyerek oturduğu koltuktan kalktı ve benim yanıma gelip bana sarıldı. Bende affedip kollarımı Fatmanur'a saracakken Fatmanur'un çığlığını duydum. Yine Fatmanur'a bir şey oldu sanarken, Fatmanur'un televizyona baktığını gördüm.
''Biliyordum işte ya! Oğlum sen var ya sen! Herkes de gözün var lan!''
Gözlerimi devirerek mutfağa gittim. Bu kız iflah olmazdı. Naparsın işte. Atsan atılmaz, satsan satılmaz.
Satılır satılır. Çek yükle mesaj at.
Letgo ile rahat sat.
Ah bunlar hep o letgo reklamları yüzünden!
Dolaptan bir kaç şeyi çıkartıp, sandviç yaptım ve yedim.
''Kahvaltını yaptın mı?''
Diye bağırdım. Bir odadan başka bir odaya bağırmak bizim en büyük hobimizdir. Çok zevkli sizde deneyin.
''Yaptım!''
''Hayret televizyondan vakit bulmuş, kahvaltısını yapmış.''
Diye mırıldanırken, Fatmanur'un duyacağını tahmin etmiyordum tabi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fanatik
HumorZeynep 25 yaşına kadar bir sürü erkekle denemiş, ama hepside Zeynep'in çok konuşmasından dolayı daha sevgili bile olmadan kaçıp gitmiştir. Zeynep'te en sonunda ailesinin ve en yakın arkadaşı Yağmur'un ısrarıyla evlilik programına gitmeye karar vermi...