7. Bölüm Aday

256 35 9
                                    

Baştan söyleyeyim. Bu bölümde kimseyi aşağılamıyorum. Sadece mizah olsun diye yapıyorum. Beni anlarsınız sevinirim.




"Şimdi Esra hanımcığım. Ben şöyle söyleyeyim. Fazla konuşurum, sakarım, yemek yapmayı bilmiyorum. Bunları kabul eden adaylar buyursun gelsin."

Baştan söyleyeyim de sonra sorun çıkmasın.

Mecburen gönderildiğim programa çıkmıştım. Kendi tanıtıyordum.

"25 yaşındayım. Yazılım mühendisiyim. Çalışmıyorum şuan. O kadar."

"Tatlım bir de kriterlerini söyle."

Nefes alsın yeter diyeceğim, abaza sanacaklar beni. O yüzden sallayım bir şeyler.

"25-30 yaş aralığında, 1.80 boylarında, kaslı, sarışın, yeşil gözlü... Ay pardon Esra hanım. Kriterimi baştan sayacağım."

Diyerek yaşı ve boyu söyledim. Ha bir de takımı söyledim. Beşiktaşsız olmaz.

Ben az önce öyle sarılın yeşil gözlü diye Kerem'i düşünerek kaptırmışım. Dün fazla ağzımın suyu aktıydı ondandır. Dün hiç programdan bahsetmedik. Ben istemedim çünkü. Kerem dalga geçerdi falan.

Ben adayların olduğu koltuğa geçerken, geçen sezondan beri evlenemeyen kıza talip geldiği için, kız koltuğa geçti oturdu.

Kıza gelen aday da gelince, birbirlerine sorular falan sordular.

"Paravanı açmadan önce yorum alalım. Zeynepciğim hadi sen yorum yap."

Ay bana dedi! Heycanlanırım ama ben. Hem ne diyeceğim ki. Baştan belli kız sana bakmaz hadi naş naş?

"Ben olumsuz görüyorum. Ben bu kızı geçen sezondan beri izliyorum, bu kıza hep kriterlerinin dışında aday geliyor. Bu kızın kriterleri belli; benden küçük olmasın, yaşlı olmasın, benim yaşlarımda, yakışıklı birisi olsun diyor. Dış görünüşe önem veririm diyor. Allah aşkına amcacığım kendi yaşlarında birisine gelseydin ya."

Hay lanet! Baştan belli kız sana bakmaz hadi naş naş deseydim bile daha iyi olurdu be!

Adaylar kısmında benim yanımda oturan bir adam mikrofonu kaptığı gibi konuştu.

Ha bu arada! Annemin, Sema'nın, Aleyna'nın ve Yağmur'un da burada olduğunu ve bana şaşkın şaşkın baktıklarını söylemiş miydim?

"Zeynep hanım olumsuz deyip geçin. Böyle kötü yorum yapmanıza gerek yoktu. Ayıp yahu!"

Arka sırada oturan bir kadın da diyolağa girdi.

"Doğruya doğru vallahi. Bende geçen sezondan beri buradayım. Bir kez şu kızcağıza istediği gibi bir aday gelmedi."

"Helal be abla!"

Diyerek yumruğumu havaya salladım. Sonra talibi gelmiş kız da kafasını sallayarak konuştu.

"Çıkışta biz bir arkadaş olalım. Kimse anlamıyor, bir sen anladın halimi. Ben paravanı açtırmak istemiyorum."

"Ama Dilancığım ayıp olmaz mı talibine?"

Demek kızın adı Dilan'mış, hiç dikkat etmedim. Yahu Dilan gayet güzel bir genç yani. Böyle adaylar ona hiç yakışmıyor.

"Yok Esra hanım beni istemeyeni ben hiç istemem."

Ay bir yerimin kenarı bile olamazsın. Kız özür dilese, evlenelim dese koşarak gidersin.

"O zaman, paravanı açtırmıyoruz. Şuradan gidebilirsiniz beyefendi."

Fanatik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin