9. Bölüm Kerem

299 34 18
                                    


Tek ihtiyacın olan aşk...

Otelde ki odama girdiğimde, bir anda kendimi yatağa attım. Yorulmuşum yahu!

Ayağa kalkıp pijama giydiktem sonra, telefonumu da alıp yatağıma yattım. Yatmak gibisi yok ya. Acaba sabah erken kalkma gibi bir kural var mıydı?

İnşallah yoktur.

Son paylaştığım fotoğrafın yorumlarına baktım. Yorumlara bakınca gülüyordum.

Adam taş gibi maşallah.

Gözlerim bayram etti.

Zeynep neden bu adamla evlenmiyor ki?

O adam bu kıza bakar mı ki?

Ay o da doğru kaldjsajdjzjsj

Fatmanur ❤️ Ben

Ben erkeğim. Kendimden utandım. Girdim o adamın instagramına ve bir de kendime baktım. Allah Türkiye'nin yarısından almış bu adama vermiş. Saygılar Kerem bey. Cansınız! ❤

Yavşadın mı lan sen adama?

He amk gay'im. Salağa bak.

Ve daha bir sürü yorum. Ay Kerem için söyledikleri yorumlar harikaydı.

Kapı açılınca yattığım yerden bir anda doğruldum. Of! Bir de oda arkadaşı vardı değil mi?

Kız gelip kendi yatağının çarşafını düzeltti. Yerde falan bir şeyler var mı diye kontrol etti. Bu neydi be? Titizlik hastası mıydı?

"Hanımefendi."

"Ben Zeynep. Yani öyle hanım manım demenize gerek yok. Sadece Zeynep'im ben. Bu arada yanlış anlamazsanız bir şey diyeceğim. Titizlik hastası mıyız?"

"Hanımefendi be-"

"Ama yine hanımefendi dediniz. Cidden gerek yok."

"Hanımefendi bakı-"

"Ay hiç özür dilemem de biraz saflık falan mı var. İki saattir ben ne di-"

"Zeynep ben görevliyim!"

Diye bir anda bağırınca yataktan zıplamıştım bile. Bu ne biçim bağırma ya! Görevliysen, odaya girince söyle. Allah Allah!

Yatağımdan kalkıp direk banyoya girdim. Hayır yani, evde rezil olmasam, otelde oluyordum.

Bir kaç ses geldikten sonra odanın kapısının açılıp kapanma sesi geldi. Biraz odayı dinledikten sonra kadının çıktığına emin oldum ve banyodan çıktım.

Kadın ne kadar sinirli bir insandı ya. Doktora görünmeli bence.

Yatağıma tekrar yayıldıktan sonra, tekrar kapı açılıp kapanınca aklıma türlü türlü senaryolar geldi.

Ya bu kadın bütün görevlileri toplamışsa da benim bütün uvuzlarımı kopararak, heykel yaparlarsa?

Ya bu kadın eşyalarını koyduğu yerde gizlice sakladığı, testeresini alıp, beni tam bel kısmından vurarsa?

Ya bu kadın benim derimi yüzüp- ay tamam iğrençleşmeyelim.

Ben merakla kapıya doğru bakarken gelenin başka bir kadın olduğunu görünce nefesimi rahatlıkla verip, kafamı yastığa attım.

Kadın hiç bir şey söylemeden kendine pijama çıkartarak banyoya gitti.

İnsan bir selam verir değil mi? Bu ne asabiyet? Bu ne buzlanma? Sanki kutuplardayız.

Fanatik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin