20. Bölüm Karabiber

253 23 13
                                    


"Çocuğun adı ne olacak?"

Şuan çok önemli bir çelişme vardı. Mert eniştemin annesi ve annem birbirlerine düşmanca bakıyorlardı. Birisinden birisi bir şey söylese hemen itiraz edecek gibi duruyordu.

"Oğlum, ben baştan söyledim. Torunumun isminin Fadile olmasını istiyorum."

Eniştemin annesi böyle dedi de, benim annem durur mu?

"Yok efendim! Fatma daha da güzel. Fatma olacak torunumun ismi!"

"Hanım hanım, kavga çıkarma da, aradan çekil. Fadile dedim!"

"Kız tarafıyız biz. Fatma olacak dediysem, Fatma olacak."

Ay ömür biter, bunların kavgaları bitmez. Ablama kaş göz işareti yaptım. Ablam daha yeni doğurmuş, çocuk daha emzirmek için gelmemiş, bunlar isim için kavga ediyorlar.

"Annelerim. Lütfen! Biz Mert ile kendi çocuğumuza isim bulduk."

Dediği sırada, kapı açıldı ve bebek geldi. Allah'ım neler yaratıyor. Bu çok tatlı!

"Kerem çok tatlı değil mi ya? Yumoş yumoş elleri."

"Tombik tombik yanakları da var. Büyüyince çok güzel bir kız olacak."

Ablam çocuğu emzireceği için hermes odadan çıktı.

{} {} {} {} {} {} {} {} {} {} {} {} {} {} {} {} {}

"Açıklıyoruz. Bebeğimizin ismi, Alya Beren olacak. Çift isim."

Herkes beğenirken, bir tek eniştemin annesi ve benim annem beğenmemişti. İlla ki inat olacaklar birbirlerine yani.

"Ay Kerem, bir gün bizim ailelerimiz de böyle olmaz değil mi?"

"Yok güzelim yok. Benim annem ile senin annen çok iyi anlaşıyor, sorun yok."

İçim rahatlarken, ablamın kucağında ki çocuğa içim gide gide baktım. Çok tatlı ya.

¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦

"Ay anne karabiber katma."

"Kızım biz her zaman karabiber katarız. Şimdi neden istemiyorsun? Ayrıca döktüm bile."

Annem ve ben dolma saracaktık ve Kerem'in karabibere alerjisi olduğunu bildiğim için anneme kattırmayacaktım ama katmıştı. Neyse, Kerem'i yememesi konusunda uyarırım.

Bebeği görmeye gelecek olan misafirler için sarıyorduk. Bu arada Kerem sağolsun gerçekten de temizlik şirketini arayıp bizim evi temizlettirmişti. O yüzden ablam doğum yaptığından beri kendi evimize geçmiştik.

"Kerem'in alerjisi var da ondan."

"Ben ona özel olarak yaparım şimdi."

"Ya anne bir tanesin sen be!"

Diyerek iki yanağından da mucuk diye öptüm.

"Hadi kız hızlı ol. Şimdi o katnem kadın da yemek hazırlıyordur."

Gözlerimi devirip işime devam ettim.

¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥

Sarmayı sarıp pişirmiş ve ablamların evine gelmiştik.

Misafirler geliyordu ve ben onlarla uğraşmaktan sıkılmıştım. Sürekli geliyorlar, bebeğe bir şeyler takıyorlar, yemeklerini yiyorlar ve gidiyorlar. Bari Kerem'i arayayım da, o da gelsin. Etraf kalabalık diye gelmemişti.

Fanatik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin