18. Bölüm Fotoğraf

283 22 32
                                    


"Zeynep..."

"Hı..."

"Şimdi biz şeyiz değil mi?"

"Sevgili mi demek istedin?"

"Hı hı."

"Evet, sevgiliyiz."

Diyerek çenemi biraz daha Kerem'in boynuna gömdüm. Boyun benim sevgilimin boynuydu. Koyarım yani! İstediğimi yaparım.

"Kız Zeynep!"

Diyerek odama dalan annem bizi gördüğünde ellerini yukarı doğru açarak, sabır diledi.

"Bu kaçtır sizi sarmaş dolaş yakalayacağım? Hayır yani insan da bir utanma olur da iki merte öteden konuşursunuz. Damadım dedim falan ama, o kadar da rahat anne değilim. Kız annesiyiz sonuçta, biraz nazımız olmalı."

"Anne ya! Sende bizi bir flörtleştirmiyorsun ki! Sevgili olduğumuz birinci saniyesinde, hastane kapısına daldın. Şimdi de birinci günümüzde dalıyorsun. Bir dahakine birinci ayımızda dalarsın odaya kesin. Birlere taktın!"

"Söylenme kız annene. Hem flörtleşme evde olmaz. Gidin çıkın gezin. O zamanda sizi bulup yakalamayacağım ya!"

"Anne ya ayağıma bak. Sargı içinde!"

"Sevgilin var ya, onun koluna gir seke seke git."

"O zaman biz dışarı çıkalım mı Demet teyzeciğim?"

"Çıkın hadi çıkın! Dönerken de bizim evi temizlemeden dönmeyin sakın!"

Benim bizim evi berbat etmemden bahsediyordu. O evi Kerem ile birlikte temizleyecektik. Mecburduk.

İlk önce Kerem yataktan kalktı ve benim ellerimden tutup beni kaldırdı. Ayağımda ufak ufak kesikler vardı ama bazen çok zonkluyordu. O yüzden basamıyordum çok.

Kerem belimi tuttu ve bana yürümemde yardımcı oldu. Çünkü o benim sevgilim. Ay bunu demekten h vazgeçmeyecektim.

Odadan çıktık ve merdivenleri de Kerem'in beni kucağına almasıyla indim. Beni kucağına da alır, taşır da, çünkü o benim sevgilim.

Merdivenin sonuna geldiğimiz de Kerem beni indirdi. Tam kapıyı açmış, dışarı çıkıyorduk ki, Kerem'in annesi bizi durdurdu.

"Çocuklar, kaç haftadır magazine bakmıyordum. Bu hafta magazin ikimiz ile kaynıyor."

Diyip dergiyi uzattı. Doğru ya, Kerem mankendi ve ben onu 'ben eşeğim' diye bağırttırmıştım. Ayrıca Kerem bunun üzerine, bana aşık olduğunu itiraf etmişti. Tabi ki böyle yakışıklı çocuğun beni seviyor oluşu, magazinlerde boy boy fotoğraflarımızın olmasına neden olmuştu.

Kerem'in dergi kapağı için çekildiği bir tane fotoğrafı koymuşlar, ve benimde instagramdan bir tane fotoğrafımı alıp ikimizi yan yana koymuşlar. Bir de bir tane Fatmanur, Kerem ve benim çekildiğimiz fotoğrafı koymuştum ya instagrama, onu da koymuşlar ve uzun bir metin yazmışlar.

Metini okuduktan sonra başımı hızlıca kaldırıp, Kerem'e dergiyi uzattım.

"Al şunu oku Kerem. Sonra da kalk dışarı çıkıp, fotoğraf çekiniyoruz ve instagrama koyuyoruz, herkes bilsin sevgili olduğumuzu."

Kerem alıp inceledi ve dergiyi kapatıp, masanın üzerine koydu.

Dergide, Kerem'in öyle bağırmasını iddia olarak, yani zorla söyletilmiş bir cümle olduğu, Kerem'in hala bekar olduğunu yazıyordu. Ayrıca Kerem'in hayranları, bizim yakışmadığımızı düşünüyormuş. Hah! O hayranların hepsini yer yutar, sıçarım.

Fanatik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin