Capitolul III- O victorie bine-meritata

78 4 0
                                    

 Inainte sa se desparta, el adauga:

-Sa nu te lasi influentata de fetele alea. Da tot ce ai mai bun in meciul asta!

-Hm, asa voi face! Spuse Shizuki zambind.

Shizuki nu bagase in seama vorbele dure ale felelor si isi ajuta echipa sa castige si ultimul meci.

Era o victorie dubla a Liceului deoarece si echipa de fotbal castigase lejer.

-Bravo, Shizuki-chan! Felicitari! Datorita tie am castigat! O felicitara prietenele ei.

-Multumesc! Imi pare bine ca am putut sa va ajut. Ce ati zice daca am sarbatori victoria impreuna cu baietii din echipa de fotbal la un ramen?

-Da, buna idee. O incuraja Kasumii.

In seara aceea, toti s-au intalnit in fata localului unde aveau sa manance. Majoritatea era acolo, dar Hiroyuki intarzia…

-Noi mergem inainte, Shizu-chan.

-Bine, eu il…il astept pe Hiroyuki-kun. Va gasim noi.

Cand el ajunse insfarsit, o vazu pe Shizuki in fata, asteptand…Era imbracata intr-o rochie alba, iar vantul trecea usor prin parul ei negru. Hiroyuki ramasese surprins pentru ca nu o mai vazuse in felul acesta inainte.

-Ce faci aici, afara? Nu trebuia sa fii cu ceilalti?

-Ahmm…am ramas sa te astept. Spuse zambind  :)

-Sa mergem inauntru.

El se aseza langa ea, iar petrecerea incepu.

Shizuki no HimitsuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum