Intr-o noapte tarzie, la compania Aichiko, tatal lui Daichi ramasese peste program ca sa termine cu intalnirile de afaceri pentru ziua urmatoare. Era o noapte linistita, cu o ploaie calda de sezon, ceva obisnuit la inceputul lunii februarie. Un ton de apel cu numar necunoscut intrerupse tacerea amortita a orasului care se vedea sub luminile felinarelor.
-Domnule Director, ma scuzati ca va deranjez atat de tarziu, dar am aflat ceva ce s-ar putea sa va intereseze.
-Daca e vorba de o alta amenintare din partea concurentei, inchide telefonul si nu ma mai deranja. Obosit, dar inca la datorie, Raiden Kotono nu iesise inca din ritmul alert si din firea sa aroganta pe care o arata celor inferiori lui.
-Nu o sa fiti dezamagit, Domnule. Nu mi-as permite sa va irosesc timpul. Am aflat cine a intervenit in planurile dumneavostra legate de Ryoko Shizuki. S-ar putea sa il cunoasteti.
Pe ecranul monitorului din biroul lui aparura poze cu Daichi salvand-o pe Shizuki de la “accidentul” surpriza ce urma sa aiba loc cu masina. O serie de imagini incriminatorii il surprinsera pe tatal lui, care afland de nesupunerea lui Daichi si bazandu-se pe dovezile reale il suna ca sa discute cu el personal. Intre timp Daichi era in masina, indreptandu-se spre apartamentul sau, cand telefonul de pe bancheta din dreapta lui anunta mari probleme:
-Konbanwa, Otōsan!* Sunt in drum spre casa, asa ca daca ai o treaba pentru mine, las-o pe maine.
-E foarte important, asa ca nu accept un refuz, Daichi! Vino la biroul meu, avem de discutat despre viitorul tau aici. Tatal lui stabili niste reguli inca de la inceput si nu-l lasa sa scape atat de usor cum avea obiceiul sa ocoleasca problemele administrative. Toate acestea i le spuse pe un ton impasibil ca sa nu starneasca o disputa.
Daichi inchise telefonul si il arunca inapoi pe scaun destul de revoltat deoarece era obligat sa faca ce i se spuse, lucru care il deranja. Caracterul rau rebel si dorinta de libertate ii spuneau ca el e propriul lui stapan, insa nu totul statea cum voia el…Tsk, era ziua mea libera si trebuie sa o strice el cu vorbe goale, atat de neimportante si lipsite de logica, problematice si fara valoare. Intoarse volanul subit, iar rotile incinse ale masinii lasara in spate urme proaspete de cauciuc. Ajunse destul de nervos la tatal lui pe care nu avea niciun chef sa-l vada. Deschise usa intr-o graba necontrolata si o tranti in spate la fel de repede.
-Ia un loc, Daichi! Stiu ca nu erai intr-o stare buna de spirit ca sa treci pe aici, asa ca zic scurt. Ti se pare cunoscut?
----------------------------------------------
*Konbanwa (こんばんは)=Buna seara!
CITEȘTI
Shizuki no Himitsu
FanfictionRyoko Shizuki este o eleva de 15 ani, pana cand afla de trecutul ei si de misiunea pe care o are. Isi face prieteni, dar ii e greu sa ii lase in urma pentru datorie, asa ca incalca legamantul si traieste dupa propriile reguli. Shizuki no Himitsu=...