Era 23 decebrie, cu o zi inainte de Ajunul Craciunului, iar Shizuki era nerabdatoare sa-si intalneasca tatal pe care nu-l mai vazuse inca de anul trecut. El isi facea intotdeauna timp sa o viziteze pe fiica lui, cel putin o data pe an. Tocmai ajunsese de la aeroport:
-Tadaima*, Shizuki-chan! striga bucuros din holul casei, cu bagajele in mana.
-Okaerinasai*, Otōsan! il imbratisa Shizuki.
Se aserzara la masa, iar Masato ii povesti despre calatoria lui in State. Atmosfera era una calda, familiara:
-Ce mare te-ai facut de anul trecut! Cum e la liceu? Ti-ai facut prieteni?
-Uhm…da. Kasumii-chan si Hiroyuki-kun, colegii de clasa si fetele de la volei. Shizuki se intrista si isi lasa privirea in jos…Cum avea ea sa discute cu tatal ei dupa tot ce aflase de la Daichi? Era putin credula si se simtea vinovata pentru faptul ca se lasase atat de usor influentata de altii. Trebuie sa te intreb ceva, tata...
-Sigur, ce este?
-I-Il cunosti pe Raiden Daichi? tatal ei scapa betisoarele din mana si se lasa o liniste deplina ca de mormant. Voiam doar sa stiu…I-Imi pare rau daca te-am suparat cu.. Apoi tatal ei raspunse brusc, cu un ton serios:
-Da, il stiu! Sper ca nu ti-a facut nimic rau, nu? Daca s-a atins de tine in vreun fel, spune-mi! se panica tatal ei.
-Ah..nu am nimic. Doar ne-am intalnit si s-a prezentat. Mi-a spus ca te cunoaste si m-a avertizat. Shizuki avea lacrimi in ochi, dar se abtinea cat putea sa nu planga. O durere adanca ii patrunse sufletul.
-T-Te-a avertizat? Ce zi-a spus? Dar Shizuki nu scoase niciun sunet. Shizuki?! Ce zi-a zis omul ala? Se rasti violent la ea.
-Mi-a zis ca tu esti responsabil pentru moartea mamei! Ca tu ai fost cel care a scapat de ea! Shizuki nu se mai putu abtine si un rau de lacrimi ii invadara obrajii.
Tatal ei o lua in brate si ii spuse adevarata poveste:
-Eu si tatal lui Raiden Daichi eram oameni cunoscuti de afaceri, dar lucram fiecare pentru propria firma. Intr-o zi ne-am gandit sa colaboram pentru a ajunge in top, dar tatal lui era un om gelos, egoist si lacom. Nu voia sa imparta nimic cu nimeni, asa ca am rupt orice relatie cu el. De suparare ca l-am refuzat, mi-a intins o capcana in una din serile cand trebuia sa ajung acasa: masina a explodat pe neasteptate, cand motorul a fost pornit. O lumina puternica s-a vazut din tot orasul, dar nu eram eu acolo, ci mama ta. Ea trebuia sa aduca masina acasa. De atunci, am stiut ca nu o sa fim nici tu nici eu in siguranta, asa ca eu am plecat in S.U.A pentru a te proteja.
-----------------------------------------------------------------------
*Tadaima (ただいま)= Am ajuns acasa!
*Okaerinasai (おかえりなさい)= Bine ai venit inapoi!
CITEȘTI
Shizuki no Himitsu
FanficRyoko Shizuki este o eleva de 15 ani, pana cand afla de trecutul ei si de misiunea pe care o are. Isi face prieteni, dar ii e greu sa ii lase in urma pentru datorie, asa ca incalca legamantul si traieste dupa propriile reguli. Shizuki no Himitsu=...