Capitolul XVIII- Prieteni

25 3 0
                                    

Nici nu stiu la ce m-am gandit…Nu pot sa ma razbun pe cineva pentru pirderea mamei, dar sa ajut pe cineva sa se razbune e si mai rau:

-Imi pare rau, nu te pot ajuta! Ii intoarse spatele, deschise usa si il pofti afara. Poti iesi pe usa, dar daca preferi fereasta...

Daichi se opri sub tocul usii si se intoarse spre ea, fara sa fie suparat ca nu i-a acceptat propunerea:

­-Nu ma supar ca nu ma ajuti. Iti respect decizia. Imi pare rau pentru mine ca tatal meu m-a dezmostenit, iar acum nu mai am nimic. Curand va gasi pe altcineva care sa conduca firma…ofta adanc, putin prefacut si pleca fara nicio directie. Noapte buna, Ryoko!

Shizuki se simti vinovata pentru situatia complicata in care se afla Daichi. Lasa totul in urma, dar nu putu uita de el, asa ca nu se odihnise deloc in timpul noptii, iar a doua zi la scoala, oboseala se resimtea:

-Shizuki-chaaan!!! Alerga Kasumii spre ea ca sa o imbratiseze.Dar ce ai patit? Arati de parca ai studiat toata noaptea pentru examene…

Shizuki uitase cu totul de perioada grea a exemenelor care ameninta sa vina cu pasi repezi. Daca pica probele, nu numai ca trebuia sa o ia de la inceput cu studiile, dar il si dezamagea pe tatal ei care era atat de mandru de ea.

-Hmph…Am uitat complet de asta!!! Ce ar trebui sa fac? Kasumii-chaaaan… Facu o fata de catelus neajutorat care cerea indrumare.

Kasumii gasi o idee perfecta pentru ca Shizuki sa studieze mult si eficient, asa ca o invita la ea ca sa invete amandoua dupa terminarea orelor. Parintii ei oricum nu erau acasa pentru ca isi luasera concediu asa ca, era liniste si casa era numai a lor.

-Ce idee buna ai avut! Doar noi doua, sigur ma voi putea concentra indeajuns incat sa trec cu succes examenul.

Dar Shizuki nu stia ce planuise Kasumii… Da, doar noi doua. Hehehe!!!

-H-Hiroyuki-kuuuun!? Ce faci aici? C-Ce se intampla? Naoko ramasese surprins de aparitia lui Shizuki acolo, dar isi pastra atitudinea cool de care voia sa dea dovada, mascand uimirea prin nepasare.

-Sa va explic! Lua cuvantul Kasumii. Toti trebuie sa invatam pentru examenele grele de anul asta, asa ca m-am gandit ca ar fi mai distractiv sa studiem impreuna.

Dupa ce situatia se clarifica, ora intensa de studiu “amanuntit” incepu. Trecu aproape o jumatate de ora, dar Shizuki se gandea la cu totul alte lucruri: Cum as putea sa-l ajut pe Daichi? Trebuie sa iau nota mare la examene! Ce prietena buna imi e Kasumii-chan ca m-a ajutat cu studiul! Waaa…Hiroyuki-kun e atat de simpatic in timp ce studiaza! Hah, la ce ma gandesc!? Concentreaza-te Shizukiii! Ii scapa un gand cu voce tare. Linistea fu spulberata de gandurile ei profunde.

-Eu zic ca ar trebui sa luam o mica pauza, spre binele nostru…propuse Naoko.Tensiunea se citea pe chipurile lor. El se ridica de la masa pe care cartile erau deschise, asteptand sa fie citite si iesi din camera.

-Kasumii-chan, nu mi-ai spus ca o sa vina si Hiroyuki-kun…Am fost surprinsa.

-Imi pare rau, voiam sa fie surpriza. Te deranjeaza prezenta lui? Kasumii puse o intrebare care o “inchise”  pe Shizuki.

-N-Nu, deloc! Raspunse Shizuki rosind, privirea ei fiind fixata asupra usii. Iti multumesc!

­-Huh!? Pentru ce? Se uita nedumerita catre Shizuki care visa cu ochii deschisi.

-Pentru ca l-ai invitat si pe Hiroyuki-kun aici. In ultima perioada m-am gandit la voi ca fiind singurii mei prieteni si ma bucur ca imi sunteti alaturi…Arigatō!*

*Arigatō (gozaimasu) = Multumesc (mult)

ありがとう(ございます)

Shizuki no HimitsuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum