Dupa ce Shizuki si tatal ei petrecura un Craciun in familie, in timpul vacantei, ea se intalni din intamplare cu Naoko prin fata casei:
-Hiroyuki-kun! Ce faci pe aici?
-Ryoko! Treceam…ahm…sa-ti aduc asta. Ii intinse cadoul de Craciun pe care i-l pregatise inainte de vacanta. Era o bratara rosie, cu un simbol care trebuia sa-i aduca noroc.
-Multumesc mult, Hiro-kun! Cum as putea sa-ti multumesc? Shizuki nu se astepta sa primeasca un cadou ca acela, mai ales de la cel pe care il admira atat de mult.
-Ai putea in primul rand sa ma saruti, ha ha! ii facu propunerea apropiindu-se lent de ea.
-Baka!* Hmmm… rosind, Shizuki se uita in ochii lui, pastrand distanta.
Printre mai multe discutii purtate de cei doi de-a lungul drumului, Naoko o intreba ce planuri are in vacanta sau in viitorul apropiat:
-Nu am nimic stabilit…dar la sfarsitul clasei Shizuki avea de gand sa plece in cautarea tatalui lui Daichi pentru a se razbuna. Tinea secret acest lucru fata de prieteni, pentru a nu-i include si pe ei in jocul periculos in care intrase de una singura. Parea ca ascunde ceva, iar Naoko observa acest lucru, dar nu spuse nimic. Avea de gand sa vada cat de departe ajunge cu minciuna.
La sfarsitul vacantei tatal ei pleca inapoi in State, iar in urmatoarea saptamana, incepu scoala. Chiar in prima noapte Shizuki primise un bilet:
“Catre Domnisoara Ryoko Shizuki,
Avand in vedere faptele petrecute si noutatile, te instiintam pe cat de serios posibil sa te retragi din orice activitate din afara scolii. Siguranta prietenilor, apropiatiilor, a familiei si mai ales a ta este in pericol.
Multumim pentru intelegere!
Semnat,
Un prieten apropiat.”
Cateva cuvinte scrise pe o hartie, nu aveau sa o impiedice pe Shizuki sa continue ce deja incepuse, dar cel mai ingrijorator era faptul ca nu stia cine e acel “prieten”.
----------------------------------------------------
*Baka (バカ)= prostut, idiot
CITEȘTI
Shizuki no Himitsu
FanfictionRyoko Shizuki este o eleva de 15 ani, pana cand afla de trecutul ei si de misiunea pe care o are. Isi face prieteni, dar ii e greu sa ii lase in urma pentru datorie, asa ca incalca legamantul si traieste dupa propriile reguli. Shizuki no Himitsu=...