Sentimentele ei de melancolie si de irascibilitate sporeau. Dintr-o simpla greseala isi pierduse mama, care nu avea nimic de-a face cu problemele dintre cei doi:
-Iar tu nu ai facut nimic?
-Nu am avut ce face. Politia nu a gasit niciun vinovat. Au spus ca a fost o defectiune tehnica.
-Intotdeauna poti face ceva! Nu am de gand sa las lucrurile asa! Isi sterse lacrimile si se ridica de pe scaun cu un aer sobru. Era seriosa in privinta asta si stia ce are de facut.
-Nici sa nu te gandesti sa mergi la omul acela infatuat sau sa il cauti pe fiul lui. Nu te amesteca in treburi care te depasesc. Te-am pregatit sa te aperi de orice e necesar, dar misiunea mea nu a fost niciodata sa caut dreptatea.
-Nu vreau sa stau si sa nu fac nimic, acum ca stiu adevarul! Care a fost misiunea ta? Sa lasi un vinovat sa scape? spiritele se incinsera, iar glasul rastit al Shizukai umplea golul camerei.
-Misiunea mea era sa te protejez pe tine. Acum tu trebuie sa faci asta. E de datoria ta sa te aperi singura si sa nu te apropii de ei. Masato vorbi calm, dar pe un ton impunator.
-Bine.. si cu asta se calmara amandoi.
In seara aceea, Shizuki nu putu sa doarma din cauza miilor de ganduri ce ii veneau in minte:
Cum as putea sa stau linistita stiind ca cel care mi-a ucis mama este atat de aproape de mine?
Ce ar trebui sa fac?... Atunci amintirea vorbelor mamei ei o facu sa inteleaga ce drum trebuie sa urmeze:
-Mami, colegii de la scoala spun ca nu le place de mine si ca trebuie sa ma schimb daca vreau sa stau cu ei…
-Datoria ta e catre inima, Shizu-chan! Nu trebuie sa-i multumesti pe altii. Trebuie ca tu sa fii fericita!
Dupa aceste cuvinte, Shizuki adormi, stiind ce avea de facut.
CITEȘTI
Shizuki no Himitsu
FanficRyoko Shizuki este o eleva de 15 ani, pana cand afla de trecutul ei si de misiunea pe care o are. Isi face prieteni, dar ii e greu sa ii lase in urma pentru datorie, asa ca incalca legamantul si traieste dupa propriile reguli. Shizuki no Himitsu=...